fbpx

Grandland X, Zafira Life и Vivaro ќе бидат достапни и во Русија

Opel продолжува со својата извозна офанзива

Компанијата ќе понуди три модели кои ќе бидат достапни на рускиот пазар уште во текот на оваа година. Zafira Life и Vivaro Transporter ќе се произведуваат во фабриката Калуга. Opel сака постепено да го зголеми своето присуство во Русија во наредните години, што ќе вклучи и поголема понуда на производи, а подетални информации ќе бидат достапни во наредниот период.

„Значителен раст на нашиот профитабилен извоз е еден од клучните столбови на нашиот PACE! план на компанијата! Ние направивме значителен напредок во оваа област”, рече Мајкл Лохшелер, главен извршен директор на Opel. „Русија е голем, стратешки важен и атрактивен пазар со голем потенцијал. Како германски бренд со многугодишна традиција и одлична репутација во оваа земја, ние ќе имаме корист. Фактот дека сме способни да произведуваме локално е одличен пример за тоа колку е важно Opel да биде дел од PSA групацијата“, додаде Лохшелер.
“Промовирањето на новиот бренд на рускиот пазар ќе и овозможи на PSA Групацијата да го зајакне своето присуство во евроазискиот регион, да ја прошири својата понуда за постојните клиенти и да освои нови. Заедно со претставувањето на брендот Opel во Украина минатата година планираме тројно да го зголемиме обемот на брендови во регионот до 2021 година, врз основа на профитабилен бизнис и овој проект во голема мера ќе придонесе за оваа цел “, изјави Јаник Безар, извршен потпретседател и главен оперативен директор за Евроазија на PSA групацијата.

Освен искусни поранешни дилери на Opel, и нови продажни места ќе ги изложат моделите на Opel во нивните салони. Првично, 15 до 20 дилери во најголемите градови во земјата ќе станат партнери на Opel.

Еден од засилувањата на тимот на Opel во Русија ќе биде Драган Ненадовиќ, поранешен директор на Opel за Србија, Црна Гора, Македонија, Албанија и Бугарија. Целта е да се генерира 10 отсто од продажбата на Opel надвор од Европа до средината на 2020 година.

Со цел да се постигне ова, брендот дополнително ќе го зајакне своето присуство на извозните пазари во Азија, Африка и Јужна Америка, каде што веќе е присутна и ќе влезе на повеќе од 20 нови пазари до 2022 година.

Поврзани вести

Back to top button