Daimler ќе одлучи за иднината на Smart до крајот на годината
Daimler го губи трпението поради загубите на брендот Smart
Новиот извршен директор на Daimler, Ола Калениус, која го наследи Дитер Цетче во мај минатата година, не би размислувала доколку треба да го „закопа” производителот на мали автомобили ако тоа е неопходно. Според финансиските аналитичари загубите кои ги прави Smart од неговото лансирање во 1998 година само се зголемуваат.
Со најновото преструктуирање, Daimler го претвори брендот во електрична марка за урбана мобилност, потег кој може да биде премногу скап но и потег за кој сметаа дека ќе го направи брендот профитабилен. За да ги намали трошоците Daimler влезе во соработка со Renault, но според гласините Renault размислува за повлекување од партнерството. Глобалната продажба на Smart падна за 4,6 отсто минатата година, а се проценува дека Smart губи 500.000 до 700.000 евра годишно.