Планот на Mitsubishi: 11 модели за 3 години
Јапонската компанија Mitsubish го претстави својот тригодишен стратешки план за развој, насловен Drive for Growth
Јапонската компанија Mitsubish го претстави својот тригодишен стратешки план за развој, насловен Drive for Growth. Во него е предвидено во крајот на овој период профитот на производителот да скокне со 6%, а за таа цел ќе биде зголемена гамата на модели.
Mitsubishi Eclipse Cross
Компанијата планира да ја зајакне својата позиција во Југоисточна Азија, САД, Кина и Јапонија. Особено внимание се посветува на најголемиот пазар на планетата – оној во Кина, каде што по три години продажбата треба да достигне 220.000 единици. За овој период, Mitsubishi ќе понуди 11 нови автомобили. Од нив, 6 ќе бидат целосно нови, а останатите 5 ќе бидат надградени. Двајца од новите модели веќе се претставени – кросовер Eclipse Cross (на сликата) и кросовер Xpander. Првиот ќе биде продаден во повеќе од 80 земји во светот, додека вториот за Индонезија и за регионот.
Mitsubishi Xpander
Откако истече 3-годишниот период, јапонскиот производител ќе започне да електрифицирани целата Моделот спектар, како тоа ќе се случи со помош на партнерите од Nissan и Renault. Прв популарен со јапонскиот “кеј” со тековните верзии.