fbpx

Opel го претстави електричниот Vivaro-e

Opel Vivaro-e е првото електрично комерцијално возило на германскиот проиводител и пристигнува на пазарот кога можеби е и најпотребно

Поради пандемијата на коронавирусот, но и поради регулативите на ЕУ за флотната емисија на штетни гасови, Opel Vivaro-e пристигнува во најдобар можен момент, токму кога испраката на стоки и услуги без емисија на штетни гасови стана речиси задолжителна и неизбежна во голем број области од секојдневието. Достапен во три должини и со голем број варијанти на каросеријата, новиот електричен Vivaro-e им овозможува на професионалците бескомпромисна нулта емисија и мобилоност од врата до врата.

Нарачките би требало да започнат веќе ова лето, по што ќе следуваат и првите испораки во текот на годината. Vivaro-e се произведува во истиот погон на истата линија како и верзиите со дизел мотори.

Opel Vivaro-e

„Како прво електрично лесно комерцијално возило (LCV) кое влезе во Van-D пазарниот сегмент на средни комбиња и кој има автономија до 330 километри според WLTP стандардите. Новиот Opеl Vivaro-e поставува стандарди за лесна употреба, доверливост и професионалност“, вели извршниот директор на Opel Мајкл Лохшелер.

Иако Vivaro-e е подеднакво разновиден и флексибилен како и било која друга верзија на Vivaro. Неговата носивост е слична како кај лесните комерцијални возила со конвенционални моторни единици, односно 1.275 килограми. Со тоа, Vivaro-e нуди носивост речиси како и 2,0-литарската дизел верзија на Cargo-S. Vivaro-e исто така е единственото електрифицирано возило кое нуди опција за приклучок за приколка кој овозможува максимален влечен капацитет од 1.000 килограми.

Потенцијалните купувачи на Vivaro-e можат да бираат меѓу две верзии на литиум-јонски батерии, во зависност од нивните потреби. Така, во изборот се наоѓаат батерија со капацитет 75 kWh за автономија до 330 километри според WLTP. За оние кои имаат помали потреби тука е батеријата со капацитет од 50 kWh и автономија од 230 километри. Батериите се поставени под товарниот дел на возилото со што не заземаат многу место.

Олеснета електрична мобилност

Со 136 КС и 260 Nm вртежен момент од електричниот погонски систем, Vivaro-e нуди поголеми перформанси од повеќето електрични комерцијални возила. Максималната брзина е електронски ограничена на 130 километри на час. Со тоа се овозможува солидна брзина на автопат, истовремено чувајќи ја електричната автономија на движење на возилото. Батеријата која се наоѓа под багажникот дополнително го намалува тежиштето. Тоа му помага на Vivaro-e при влез во кривините и овозможува стабилност при удари од ветер дури и кога е целосно наполнет. Исто така овозможува и поголемо задоволство при возењето.

Opel Vivaro-e

Vivaro-е е лесен за полнење и употреба. Без разлика дали тоа ќе се изврши преку ѕидна кутија, брзо полнење или кабел за полнење од домашен приклучок. Тоа на возилото му дава разновидност и повеќе опции при полнењето. При користење на јавна станица за полнење од 100 kW, за полнење на батеријата од 50 kWh до 80% потребни се 30 минути. За онаа од 75 kWh потребни се 45 минути. Opel нуди вградени полначи кои гарантираат подолго полнење и подолг век на траење на батеријата. Во зависност од инфраструктурата, Vivaro-e располага со моќен трофазен полнач со 11 kW или еднофазен вграден полнач од 7,4 kW кој доаѓа како стандарден.

Opel Vivaro-e

Возило за сите задачи

Со цел Vivaro-e да биде уште попрактичен, „OpelConnect“ апликацијата, „myOpel“ и „Free2Move Services“, нудат специјални решенија за електричните возила. Овие услуги се достапни преку апликации. Функцијата „Charge My Car“ овозможува пристап до повеќе од 140.000 точки за полнење низ цела Европа, вклучително и плаќање. За да им се олесни на клиентите да ја изберат вистинската точка за полнење, апликацијата „Free2Move Services“ прави избор врз основа на растојанието до точката на полнење, брзината на полнење и тековната цена за полнење на можните опции за јавно полнење. Со функциите за е-далечински управувач „OpelConnect“, клиентите можат да ги користат своите паметни телефони за да ја проверат состојбата на батеријата или програмата за климатизација и време на полнење на батеријата.

"<yoastmark

Opel го прилагоди Vivaro-e за да се грижи за најразлични потреби на клиентите. Тука е вклучена кабина на екипажот, платформа кабина и превозник на луѓе, со носивост до 1.275 килограми и бруто тежина на возилото што се движи од 2.800 до 3.100 килограми. Особено компактната верзија од 4,60 метри го затвора јазот помеѓу сегментите на комбето и транспортерот. Благодарение на практичното оптоварување FlexCargo од предната страна, капацитетот на товар од 4,6м3 на S се зголемува на 5,1м3. Ова овозможува транспорт на предмети во должина до 3,32м.

Изобилство на системи за помош

Како и останатите конвенционални верзии, така и Vivaro-e нуди широк спектар на системи за помош на возачот кои ја подобруваат безбедноста на професионалците. Покрај хед-ап дисплејот, Vivaro-e вклучува помош за задржување на лентата и зголемено препознавање на сообраќаен знак. Исто така и сигнализација за дремливост, полу-адаптибилна круз контрола, предупредување за преден судир и автоматско сопирање при итни случаи. Тука се и ултразвучните предни и задни сензори на Виваро-е го предупредуваат возачот на пречки при паркирање и ја следи страничната слепа точка. Во зависност од нивото на опремата, сликата на камерата од 180 степени се појавува на 7,0-инчниот екран чувствителен на допир.

"<yoastmark

Мултимедијалните радио и мултимедијални навигациски системи на Navi Pro на Vivaro-e доаѓаат со голем 7,0-инчен екран на допир. И двете имаат интеграција на телефони преку Apple CarPlay и Android Auto. Мултимедија Navi Pro дополнително има европска навигација со 3Д преглед.

Следниот електричен Opel LCV, моделот Combo-e, ќе пристигне во 2021 година. Opel ќе понуди електрифицирана верзија на секој патнички автомобил и модел на LCV до 2024 година.

Поврзани вести

Back to top button