Mercedes официјално ги претстави освежените купе и кабрио E-класа
Германскиот производител Mercedes со официјална онлајн премиера ги претстави освежените кабрио и купе верзии на својата E-класа
Во пресрет на откажаниот Салон за автомобили во Женева, Mercedes-Benz ја претстави освежената E-класа седан, која доби надворешен „фејслифт“, поголема безбедносна опрема и дополнителна технологија. Според очекувањата, истото се случи и со кабрио и купе верзиите на E-класа кои сега ја доживеаја својата официјална премиера.
Најочигледните промени кај 2021 E-класа купе и кабрио моделите се унапредените предници. Истите, сега стандардни LED светла и маската од ладилникот сега се пренесени од седан верзијата. Единствената работа која не доби визуелна промена се задните светла, кои остануваат исти. Новиот стил дефинитивно го подобрува општиот изглед на E-класата. Оние кои се заинтересирани за нешто поспортска опција можат да ја изберат AMG линијата, која добива специфичен стил и поголеми тркала.
Во внатрешноста на рестилизираната E-класа во купе и кабрио верзија, визуелните промени се позабележливи. Заедно со нов тапацир, декоративни детали и опции на управувачот, купе и кабрио E-класа сега го добиваат и Mercedes-Benz MBUX инфозабавниот систем како стандарден. Овој систем пристигнува заедно со масивен 12,3-инчен централен екран чувствителен на допир со Apple CarPlay и Android Auto конективност, како и 12,3-инчен дигитален инструмент кластер.
За управувањето со овие два големи екрани, Mercedes го замени минатогодишниот ротациски управувач. Сега тука е новиот контролер чувствителен на допир од инфозабавниот систем. Mercedes додава и сет на технолошки напредни капацитивни копчиња на управувачот. Тука е и последниот „Hey, Mercedes“ системот за гласовни команди. Овој систем исто така вклучува и бежично полнење на телефоните и реален систем за навигација.
Кога станува збор за безбедноста, новите E-класа кабрио и купе добиваат додатоци. Тоа се автоматско кочење во итни случаи, активна паркинг асистенција со 360-степена камера, како и набљудувач на слепите точки без дополнителни трошоци. Опциите како head-up екран и понапредниот Driver Assistance пакет се нудат како опција за дополнителен надоместок.
Сепак, највпечатливата промена кај 2021 E-класа е погонот. Во понудата се два дизел и три бензински верзии со 48V блага хибридна технологија кај дел од варијантите. Новиот благ хибриден E220 d модел има 2,0-литарски агрегат кој располага со 194 КС и 400 Nm вртежен момент и максимална брзина од 241 километри на час. Над него во палетата е E400 d со 3,0-литарски шестцилиндричен мотор со 340 КС и 700 Nm максимален вртежен момент.
Кај бензинците тука е E200 со 2,0-литарски турбо четирицилиндричен мотор кој има 197 КС и 320 Nm максимален вртежен момент. Потоа, Е300 со 258 КС i 370 Nm, како и Е450 4Matic со 3,0-литарски шетцилиндричен мотор и 48V блага хибридна технологија и испорачува 367 КС и 500 Nm. Максималната брзина изнесува 250 километри на час. Сите варијанти пристигнуваат со деветстепен автоматски менувач.
На врвот на понудата е Mercedes-AMG E 53 4Matic со 3,0-литарски шестцилиндричен мотор и 48V блага хибридна технологија. Моторот испорачува вкупно 435 КС и 520 Nm и максимална брзина од 270 километри на час со AMG Driver’s Package.
За Mercedes-AMG E 53 4Matic, меѓу останатото, се предвидени и AMG aero body kit, AMG маска, нови 19-инчни алуминиумски тркала, а како опција се нудат и 20-инчни тркала, нови бои, Dynamic Select режими на возење, AMG Ride Control+ воздушен систем на потпирање, како и AMG Dynamic Plus Package.
Освежените Mercedes E-класа купе и кабрио ќе се најдат во продажба подоцна во текот на оваа година. За жал, од Mercedes не ги открија деталите околу цените на двата модели.