Suzuki Vision Gran Turismo е концепт со мотор од Hayabussa
Suzuki го претстави својот најнов концепт наречен Vision Gran Turismo кој пристигнува со хибриден погон и мотор од Hayabussa
Suzuki има експертиза за велосипеди и автомобили, a најновиот концепт Vision на компанијата наречен Gran Turismo е создаден спојувајќи го најдоброто од двата света. Дигиталниот концепт е роудстер со погон на сите тркала, кој користи мотор Hayabusa во комбинација со три електрични мотори.
Почнувајќи од дизајнот, Suzuki Vision GT изгледа како Swift без покрив, кој доаѓа со целосно изложена кабина со две седишта и извајано тело. Suzuki вели дека дизајнерите исто така биле инспирирани од Cappuccino моделот, но ако ја тргнеме настрана каросеријата, има малку заедничко меѓу двата автомобили.
Предниот дел на Vision GT има голема сличност со Swift Sport поради големата решетка, доводите на браниците и агресивните фарови поставени на испакнатите предни крила. Капакот на моторот е прилично долг за возило со централно поставен мотор, додека краткото панорамско ветробранско стакло без столб и отсуството на покрив придонесуваат за драматични пропорции. Назад, LED задните светла потсетуваат на Devon GTX, додека големиот дифузор со централно поставени двојни издувни цевки јасно покажува дека ова не е електричен модел.
Минималистичка кабина
Внатре, контролната табла има прилично едноставен распоред со екрани за камерите што ги заменуваат ретровизорите од двете страни на воланот. Последново ги интегрира копчињата Start/Stop и светлата за опасност, лопатките за менување брзини и еден куп неозначени контроли. Возачот има пристап до проѕирна дигитална инструмент табла и ништо друго, бидејќи нема да ви требаат инфозабавни функции во такво возило.
Преминувајќи кон погонската група, ова е веројатно најдобриот дел од концептот. Четирицилиндричниот бензински мотор од 1.340 кубни сантиметри од Hayabussa е поставен зад кабината, работи заедно со три електрични мотори – два напред и еден назад. Како резултат на тоа, комбинираната моќност е 432 КС)и вртежен момент од 610 Nm. Исто така, имајте на ум дека благодарение на усвојувањето на тркачката технологија, концептот на Suzuki тежи само 970 килограми.
Ова не е прв пат Suzuki да става мотор Hayabussa во спортски автомобил, по рецептот на концептот Suzuki GSX-R/4 од 2001 година. За жал, како и со неговиот претходник, Suzuki Vision Gran Turismo не е наменет за производство и ќе остане во дигиталниот свет. Сепак, интересно е што концептот ќе дел од најновото бесплатно ажурирање на Gran Turismo 7 на Polyphony Digital, достапно за конзолите на Sony Playstation.