Шефот на Renault поддржува одделување на ЕВ дејноста на компанијата
Renault продолжува да размислува за можноста да ја претвори својата единица за електрични автомобили во посебен бизнис
Францускиот производител на автомобили Renault размислува одделување на својот оддел за електрични возила во посебен бизнис. Renault го разглеедува овој потег подолго време и зборувајќи за време на годишниот генерален состанок, извршниот директор на компанијата, Лука де Мео, рече дека сегашната идеја е да се создадат два посебни ентитети, секој со приближно 10.000 вработени. Тој верува дека таквиот потег „ќе го исправи вреднувањето на групата“.
„Сите истражувања и студии што ги направивме веќе го потврдија многу силниот потенцијал на оваа операција“, им рече Де Мео на акционерите. Тој призна дека „сите опции се сè уште на маса“.
ЕВ операциите на Renault би можеле да бидат фокусирани во Франција, додека операциите со возила кои користат мотори на внатрешно согорување ќе бидат базирани на локации во странство каде што веќе се произведуваат голем дел од неелектрифицираните возила на производителот. Тука се вклучувени објекти во Шпанија, Португалија, Турција, Романија и низ Латинска Америка.
Изјавите на Де Мео доаѓаат набргу откако францускиот производител на автомобили очигледно доби неколку предлози за партнерство за бизнисот со мотори со согорување што би можел да го создаде заедно со бизнисот со ЕВ. Ако Renault донесе партнери за моторите со внатрешно согорување, може да собере средства за проширување на EV.
Renault има разработен план
Automotive News Europe известува дека Renault би можел да ги задржи 40-те отсто од акциите во својот бизнис со мотори на внатрешно согорување, а притоа да ја задржи мнозинската сопственост на својата електрична поделба. Можно е бизнисот со ЕВ да биде наведен преку иницијална јавна понуда во втората половина на 2023 година.
Интересот на Renault за одвојување на своите бизниси со конвенционални мотори и ЕВ доаѓа набргу откако Ford објави дека го направи истото, основајќи го Ford Blue за да го преземе управувањето со возила како F-150, Bronco, Mustang и други, додека Ford Model Е ќе се фокусира на електричните возила, платформите, софтверскиот дизајн и развојот на нови технологии.//