MG ги откри деталите за целосно новиот MG4 Electric
MG Motor е подготвен да се усоврши во сегментот за компактни, целосно електрични хечбекови со целосно новиот MG4 Electric
Со новиот MG4 Electric заснован на новоразвиениот MSP, марката MG влегува во важниот европски C-сегмент како паметен избор за возачите кои се подготвени да го прифатат електричниот начин на живот. Со должина од 4.287 mm, ширина од 1.836 mm и само 1.504 mm висина, хечбекот со пет врати е совршено прилагоден на неговата конкурентна средина. MG4 Electric нуди удобна и пространа кабина со доволно простор за петчлено семејство, додека одржува елегантни и спортски пропорции. Покрај тоа, неговата избалансирана распределба на тежината од 50:50 овозможува подобро управување, подиректни движења на управувањето и брзо влегување во свиоците. Во комбинација со погонот на задните тркала, новиот MG4 Electric обезбедува оптимално уживање во возењето.
Ниската поставеност на автомобилот е овозможена поради неговата особено рамна батерија. MG4 Electric ја користи најрамната батерија развиена од SAIC Motor. Со висина од само 110 mm, таа е дури и најтенка батерија во својата класа. MG4 Electric првично ќе биде достапен со капацитет на батерии од 51 kWh и 64 kWh, овозможувајќи опсег до 350 и 450 километри, според WLTP.
Планирани се натамошни варијанти на MG4 Electric, како и погон на сите тркала. Кај поголемата батерија, електричниот мотор пренесува максимална моќност од 150 kW на задната оска и 125 kW во верзијата со батерија од 51 kWh. MG4 Electric забрзува од 0-100 km/h за помалку од 8 секунди, додека максималната брзина е поставена на 160 km/h.
Европска премиера за новата MSP платформа
MG4 Electric моментално го минува последниот тест за издржливост од 120.000 километри под различни услови во Европа. Тоа е првиот модел на MG за Европа кој се базира на MSP (Модуларна скалабилна платформа) за возила на батерии, развиена од матичната компанија SAIC Motor.
Интелигентната, модуларна архитектура нуди многу предности во однос на флексибилноста, користењето простор, безбедноста, искуството во возењето, заштедата на тежина и напредните технологии. Неговиот скалабилен дизајн е погоден за меѓуоскини растојанија кои се движат од 2.650 до 3.100 mm, што овозможува дизајнирање на различни стилови на каросерија за различни сегменти на иста платформа, кои варираат од хечбек и седани до SUV и комбиња. Затоа, Модуларната скалабилна платформа игра важна улога во стратегијата за раст на MG за Европа.
Батериски систем „ONE PACK“
„ONE PACK“ е иновативно дизајнирана батерија. Со распоредот на лежечките ќелии на батерии, минималната висина на батеријата може да достигне до водечките во индустријата 110 mm и резултира со значително зголемување на ефективно искористување на просторот. Заедно со редизајнот на соодветниот систем за ладење, батеријата „ONE PACK“ нуди три главни предности: ултра висока интеграција, ултра долг животен век и „нула термичко бегство“ безбедносна заштита.
Жу Јун, заменик главен инженер на SAIC Motor, вели: „Во системот за батерии „ONE PACK“ развиен од SAIC Motor, областа на проекцијата на сите батерии на Modular Scalable Platform е иста; конекторите поврзани со другите компоненти се исто така исти. Според овој дизајнерски концепт, теоретски, лесно може да се постигнат батерии кои се движат од 40 kWh до 150 kWh. Може да ги исполни барањата за енергија на моделите од класата A0 до D, обезбедувајќи им на корисниците флексибилни и разновидни избори. Корисниците можат прво да купат мала батерија, а потоа да ја заменат и надградат кога им е потребен поголем домет“.
Користејќи ги придобивките од дизајнот на батериите „ONE PACK“, новиот MG4 Electric има предност во својата класа во однос на внатрешниот простор, тежината и безбедноста. Поради својата нова архитектура, MG4 Electric нуди повеќе внатрешен простор во исти надворешни димензии. Инженерите, исто така, успеаја значително да ја намалат тежината на возилото, што е исклучително корисно за карактеристиките на ефикасноста и управувањето.
Подготвени за напредни технологии
Архитектурата на MSP и сродните компоненти се исто така подготвени за имплементација на напредна технологија. На пример, системскиот напон на високо ефикасната електронска погонска единица, која вклучува „hairpin“ технологија со 8 слоеви и специјално ладење со масло, може да се надгради од 400V на 800V за да се наполни батеријата уште побрзо во иднина.
Понатаму, погонската група може да поддржува идни системи за замена на батерии BaaS (Батерија како услуга). Интегрираната архитектура ориентирана кон услуги (SOA) им овозможува на возилата да добиваат бежични надградби (OTA) во текот на нивниот животен циклус. И последно – платформата е опремена за Pixel Point Cloud Comprehensive Environment Mapping (PP CEM), што е потребно за напредни решенија за автономно возење.