Премиера за новиот Honda Civic Type R
Јапонскиот производител Honda го претстави новиот Civic Type R кој е најмоќниот модел досега на компанијата
Honda го претстави новиот Civic Type R, најмоќниот патнички автомобил со ознаката R што некогаш бил направен од страна на јапонската компанија, а со сигурност и еден од најисчекуваните автомобили меѓу автомобилските ентузијасти.
Шестиот Civic Type R од лансирањето на серијата во 1997 година е заснован на најновата 11-та генерација на Civic хечбек, но внимателно го следи шаблонот воспоставен од претходниот модел R што беше лансиран во 2017 година. И тоа значи, за разлика од Civic Si, кој доаѓа само како седан, дека најжешкиот Civic останува „хеч“.
Повеќе моќ со иста филозофија
Civic Type R е познат по своите моќни и високи вртежи. Новиот модел се надоврзува на наградуваната основа на неговиот претходник со еволуирање на познатиот мотор на 17YM Type-R уште повеќе за да го испорача најбрзото, најзависното, но сепак сигурно и наградувачко возење во историјата на моделот.
Промените се постепено со ревидираниот турбополнач кој сега има компактно куќиште за да се подобри севкупната ефикасност на единицата. Самата турбина ги оптимизира и бројот на сечилата и формата за да се зголеми моќноста и да се подобри протокот на воздух низ турбото. Ова резултираше со најсилниот VTEC турбо мотор на Type R.
Ревидираниот, високо-ефикасен издувен систем работи заедно со горенаведеното за да го подобри соодносот на моќ и тежина, вртежниот момент и максималната брзина на претходната генерација Type R и да го направи Civic Type R 2023 година еден од најмоќните автомобили во неговата класа.
И покрај шпекулациите може да се префрли на погон на сите тркала, дека ќе се примени хибридна поставка или ќе понуди менувач со двојна спојкадека, Honda остана со препознатливиот турбо мотор и шестстепениот мануелен менувач, правејќи детални подобрувања на двата, со кои Type R генерира уште поголема моќност. Точно колку помоќен ќе биде, Honda не открива уште. Но, колкава и да биде моќноста, истата повторно се испраќа до предните тркала преку механички диференцијал со ограничено пролизгување.
Нема достапни бројки за перформансите, но автомобилот веројатно ќе го скрати времето за спринт од нула до „стотка“ и гарантирано е дека ќе биде побрз на која било патека. Веќе постави нов рекорд за продукциски автомобил со погон на предните тркала на патеката Suzuka во Јапонија. Исто така, ќе можете да го следите вашиот напредок користејќи го логерот на податоци Honda LogR кој прикажува информации во реално време за однесувањето на автомобилот и е поддржан од дигитална стоперка.
Премиум материјали, целосен пакет дигитален мерач
Полираниот метален менувач изгледа како да е пренесен од стариот автомобил, но речиси сè друго е ново. Хоризонталниот дизајн на контролната табла на 11-тата генерација на Civic и 10,2-инчниот инфозабавен екран на допир му даваат на новиот Type R изразит премиум изглед и е подобрен со едноставен волан обложен со кожа и дигитален инструмент кластер што може да прикаже две конвенционални брзини на моторот и патот. Моделот е финиширан со нумерирана плоча Type R, која е преместена од зад менувачот на контролната табла.
Honda сè уште не ги опишала надградбите на шасијата што ја претвораат обичната 11-та генерација Civic во Type R, или како овој автомобил се подобрува во однос на неговиот претходник, но го опишува телото како „лесно и многу круто“, тврдејќи дека возењето чувството се зголемува со „подобрени перформанси на суспензијата и управувањето“.
Што навистина не значи ништо, но прикажаните слики откриваат некои клучни промени. Забележливи се шапите со четири клипни моноблок Brembo на предниот крај на автомобилот кои држат пловечки челични ротори кои не се ниту издупчени, ниту жлебови, како што е на автомобилот во заминување. Стариот автомобил беше поставен на тркала од 20 инчи, а новиот Type R доаѓа со 19-ки, што би требало да значи дека се полесни и имаат помала ротациона маса и затоа го подобруваат управувањето. Но, за да се задржи пристојниот отпечаток, гумата (во овој случај, Michelin Pilot Sport 4 S) се движи од 245/30 ZR20 на 265/30 ZR19.
Мускулест стајлинг
Новите тркала одлично ги пополнуваат новите предни крила, а Honda исто така го промени стилот на вратите за да се погрижи широките лакови да не изгледаат како груби додатоци. Прекрасно е да се види дека Honda ги отфрли непријатните лажни мрежести инсерти на браникот што го расипуваа кредибилитетот на последната верзија, додека на задниот дел се наоѓа издувниот систем со тројна издувна цевка, додека тука е и новиот спојлер инспириран од мотоспортот.
Но, овој Type R дефинитивно има посуптилна атмосфера од неговиот прeтходник, а автомобилот е достапен во Rallye Red, Racing Blue Pearl, Crystal Black Pearl, Sonic Grey Pearl и, се разбира, Championship White.
Целосно новиот Honda Civic Type R ќе биде пуштен во продажба следната година, а првите испораки до клиентите ќе започнат во Европа од почетокот на 2023 година.