Porsche го претстави новиот 911 GT3 R тркачки автомобил
Porsche го претстави тркачкиот автомобил 911 GT3 R, кој е наменет да биде најкористеното 911 тркачко возило на марката досега
Porsche го претстави новиот 911 GT3 R, а автомобилот ќе биде подготвен за тркачко деби на почетокот на следната година. Развојот започна во 2019 година за клиентски тркачки автомобил базиран на 992 генерацијата, при што Porsche се фокусираше на подобрување на неговите возачки карактеристики, рационализирање на управувањето и намалување на трошоците за работа.
Многу од подобрувањата што ги направи Porsche се дизајнирани да го олеснат возењето на тркачкиот автомобил за поширок сет на возачи. Тоа вклучува нова суспензија што го прави управувањето попрецизно и го намалува абењето на задните гуми. Неговите KW амортизери нудат пет поставки за прилагодување.
Системот на потпирање, со двојни попречни опруги напред и мултилинк назад, исто така му овозможува на автомобилот да има подигнато подвозје што му помага на протокот на воздух да стигне до задниот дифузор без значително зголемување на отпорот. Задното крило сега има тенок издолжен држач, што дополнително ја подобрува аеродинамиката на автомобилот. Продолженото меѓуоскино растојание дополнително помага при управувањето и абењето на пневматиците. Porsche ги помести задните тркала поназад, зголемувајќи го меѓуоскиното растојание од 2.459 милиметри на 2.507 mm.
Нов мотор
За напојувањето на новиот клиентски тркачки автомобил на Porsche е задолжен 4,2-литарскиот атмосферски „реден“ шестцилиндерски мотор. Моторот може да произведе до 565 коњски сили, кои се пренесуваат до тркалата преку секвенцијален шестстепен мрежен менувач со лопатки, што Porsche го изведе од тркачкиот автомобил 911 GT3 Cup.
Porsche го навалил моторот нанапред за 5,5 степени за да создаде доволно простор за дифузорот на подвозјето, што ја принуди компанијата да премести некои помошни компоненти на моторот. Ова помогна да се подобри рамнотежата на тежината на автомобилот.
Во внатрешноста, Porsche ги исполни новоразвиените наредби на ФИА за заштита од удар со поместување на седиштата поблиску до центарот на автомобилот. Ова, исто така, му овозможи на Porsche да го подобри заштитниот кафез во возилото. Прилагодливите педали и воланот ја поместуваат фиксната положба на седење. Подобрените спојки за тркачката лента со шест точки ќе помогнат да заштедите околу една секунда при промената на возачите.
Porsche 911 GT3 R ќе биде подготвен за трка на почетокот на сезоната GT3 следната година, која ќе започне со Rolex 24 во Дејтона следниот јануари. Автомобилот ќе чини 567.210 долари и е достапен за купување само преку Porsche Motorsport Северна Америка за клиенти во САД и Канада. Благодарение на промените со FIA, автомобилот ќе има право да се трка на 24 часа Ле Ман за прв пат.