Q дивизијата на Aston Martin го претстави концептот DBR22
Aston Martin го претстави DBR22, концепт за дизајн со отворена кабина кој ќе биде прикажан на овогодинешната недела на автомобили во Монтереј
Aston Martin претстави уште еден speedster модел, но овојпат DBR22 е само концепт. Наменет да ја демонстрира најновата технологија на компанијата и дивизијата за персонализација, Q by Aston Martin, концептниот автомобил ќе биде прикажан на Неделата на автомобили во Монтереј.
Производителот на автомобили вели дека концептот DBR22 бил инспириран од своето тркачко наследство. Поточно, дизајнот им оддава почит на DB3S од 1952 година и DBR1, кои го освоија Ле Ман во 1959 година со Керол Шелби и Рој Салвадори зад воланот.
Со целосно нова каросерија, дизајнерскиот тим сакаше да го минимизира бројот на панели на каросеријата што се користат со цел да се создаде поизвајан, мускулест изглед. Неговата решетка, пак, се одликува со нов дизајн од карбонски влакна чии две вертикални летви пресечени со еден хоризонтален дизајн на летви беа инспирирани од тркачките автомобили споменати погоре. Сепак, DBR22 не е само потсетник на минатото.
„Ги поставивме нашите системи за дизајн на ‘хипер-возење’, поттикнувајќи го истражувањето на формализмот понатаму и настојувајќи да ја изразиме иднината овде денес“, рече Марек Рајхман, главен креативен директор на Aston Martin. „Каде би можеле да одиме со површините, пропорцијата и формата. Комбинирајќи го овој пристап со напредни процеси, технологија и материјали, ние ефикасно ја модернизиравме нашата тркачка крвна линија и создадовме ново педигре“.
Најсовремена технологија
Таа најсовремена технологија доаѓа во форма на тоа како овој speedster управува со воздухот околу него. Од неговите тенки странични стебленца на ретровизорите, до перфорираниот панел под фаровите што овозможува топлиот воздух да излезе од задниот дел на автомобилот и работи во склад со дифузорот за да обезбеди потисна сила за возилото.
Покрај тоа, компанијата користеше 3D печатење за прв пат на овој еднократен концепт. Методот се користеше за печатење на деловите што ја сочинуваат задната подрамка. Формирана од алуминиум, новата технологија им овозможи на инженерите на Aston Martin значително да ја намалат тежината на единицата без да ја намалат крутоста. Тоа беше важно, бидејќи обезбедувањето дека ова е автомобил на возачот беше важно за тимот.
„DBR22 ги прикажува уникатните способности на Aston Martin, со дизајн од светска класа во комбинација со агилен, интелигентен пристап кон инженерството и производството“, рече Роберто Федели, главен технички директор на Aston Martin. „За автомобил кој е дизајниран да ја прослави врвната услуга за приспособување и персонализација, инженерските развои значат дека DBR22 навистина има динамичен изглед за да се совпадне, обезбедувајќи дека погонот е исто толку зависен како и неговиот изглед“.
Битурбо V12 моќ под хаубата
Моќта доаѓа од 5,2-литарскиот V12, битурбо V12 кој има максимална моќност од 715 КС и 753 Nm вртежен момент. Моторот е поврзан со осум-брзински автоматски менувач кој користи нешто наречено обликување на вртежниот момент за да го подобри начинот на кој автомобилот ја испорачува својата сила на патот. Способен да го достигне спринтот до 60 милји на час (96 км/ч) за 3,4 секунди и да стигне до максимална брзина од 319 км/ч, секако е моќен. Благодарение на новата задна подрамка, адаптивните амортизери и закачената управувачка колона која носи поголема прецизност во управувањето, Aston Martin ветува дека DBR22 е оружје за патека, исто како и неговите предци.
За жал, како концепт, малкумина веројатно ќе имаат шанса да откријат како изгледаат овие перформанси.