Aston Martin го претстави V12 Vantage Roadster
Aston Martin претстави уште еден модел во Монтереј, откако по концептот DBR22 го покажа и V12 Vantage Roadster кој е ограничен на 249 единици
По неверојатниот концепт DBR22, Aston Martin во Монтереј го покажа и новиот V12 Vantage Roadster. За разлика од DBR22, Vantage е всушност наменет за улиците, но ако го посакувате, немате среќа, бидејќи е ограничен на само 249 единици и сите се веќе распродадени уште пред автомобилот да биде официјално претставен.
Слично како и купе верзијата на V12 Vantage која Aston Martin ја покажа претходно оваа година, така и оваа верзија има што да покаже. Наместо совршено соодветните 510 КС 4,0-литарски AMG мотор со битурбо V8, монтиран на „обичниот“ кабриолет Vantage, врвниот Roadster добива верзија на 5,2-литарскиот битурбо V12 Aston Martin мотор кој се наоѓа во поголемите автомобили на марката, вклучувајќи ги и DB11 и DBS Superleggera.
Овие 12 цилиндри генерираат 700 КС и 753 Nm вртежен момент, испраќајќи го сето тоа на задните тркала преку специјално калибрираниот осумстепен автоматски ZF менувач и механички диференцијал со ограничено пролизгување. Благодарение на ова, забрзувањето од 0 до 60 милји на час (0-96 км/ч) се достигнува за 3,5 секунди, додека максималната брзина изнесува 322 км/ч, кои од Aston Martin ветуваат дека ќе бидат испорачани со „нефилтрирано завивање“ што можат да го обезбедат само 12 цилиндри.
Детали кои го нагласуваат моќниот карактер
Сепак, нема да треба да го слушате V12 моторот за да знаете што има под хаубата на овој Roadster. Како и купето V12, така и овој модел се одликува со поширока каросерија со дизајн на растегнат преден и заден браник за да се сместат трагите кои се до 40 мм пошироки од оние на стандардниот автомобил. Други идентификациски – а исто така функционални – карактеристики вклучуваат преден сплитер, предна решетка која е поголема за 25 проценти, отвор во хаубата, извајани странични прагови и заден дифузор.
Купувачите, исто така, имаат можност да ги нарачаат своите алуминиумски тркала од 21 инчи во сатенска црна боја, дијамантски претворена сатенска црна боја или целосно да ги фрлат и да изберат еден од двата комплети од алуминиумски тркала што заштедуваат 8 килограми.
Други мерки за заштеда на тежина вклучуваат употреба на карбонски влакна за предниот браник, хаубата на преклоп, калниците и продолжетоците на праговите, додека задниот браник и капакот на палубата исто така се направени од композитен материјал. Заокружувајќи ги напорите да се надомести дополнителната тежина на моторот V12 се специјалната лесна батерија, издувниот систем направен од нерѓосувачки челик од 1 милиметар кој заштедува 7,2 кг наспроти поставката кај V8 Vantage и стандарден пакет на сопирачки од карбон што го намалува конвенционалниот челичен комплет за сопирачки за 23 кг. Достапен е и карбонски пакет за седишта кој одзема дополнителни 7,3 кг од максималната тежина.
Врвна изработка
И покрај сето ова, Roadster доаѓа со тежина од 1.855 кг, во споредба со 1.795 кг колку што има V12 Coupe и 1.628 кг за V8 Roadster. Aston Martin вели дека калибрацијата на воланот на V12 Roadster се совпаѓа со купето, но дека приспособливите амортизери на автомобилот без покрив добиваат специјално нарачано тјунирање, веројатно за да се одрази дополнителната тежина на отворениот автомобил и малата загуба на структурната цврстина.
Sports Plus седиштата обработени во полуанилинска кожа и со „крилестa“ прекривка и перфорираната шема го издигнуваат внатрешниот амбиент над оној кај V8, дури и ако не ги користите фенси опционалните карбонски седишта. Но, речиси е сигурно дека повеќето од 249-те сопственици ќе побараат од одделот за персонализација Q на Aston да направи неколку измени пред да бидат испорачани на крајот од 2022 година. Опциите Q вклучуваат гласна надворешна графика, ткаени кожни тапацири и затемнети лакови кои можат да го променат изгледот на рачно поставени карбонски панели во различни услови на осветлување.