Dodge Charger Daytona SRT e првиот електричен „muscle car“
Иднината на електричните „muscle cars“ е тука, пристигнувајќи во форма на Dodge Charger Daytona SRT Concept
Претставен за време на настанот Dodge Speed Week во Понтијак, Мичиген, концептот Dodge Charger Daytona SRT е различен од кој било друг Dodge претходно и го доаѓа со нов погон наречен Banshee. Доџ вели дека овој погонски агрегат делува како нов врв на перформансите во Brotherhood of Muscle, засенувајќи ги моторите Hemi, Hellcat и Redeye.
Интересно, Dodge сè уште не открива колку коњски сили и вртежен момент испорачува погонската единица Banshee. Она што го потврди е дека се работи за систем од 800 волти и обезбедува перформанси што го надминуваат моторот SRT Hellcat. Навистина, Dodge вели дека неговото прво електрично возило е побрзо од Hellcat во сите клучни показатели за перформансите, без сомнение помогнато од фактот што е стандардно опремен со погон на сите тркала.
Концептот Dodge Charger Daytona SRT е исто така уникатен по тоа што го користи новиот повеќебрзински менувач eRupt на производителот на автомобили со електро-механичко менување што треба да помогне да се имитира дел од ангажманот на возачот што го посакуваат ентузијастите на класичните „muscle cars“. За концептот е дизајнирана и функцијата PowerShot која ги засилува коњските сили за брзо привремено забрзување.
Fratzonic Chambered Exhaust систем
Звукот е посебна приказна со овој автомобил. Пред лансирањето на автомобилот, Stellantis вети дека ќе произведе „шокантен“ звук. Сега е потврдено дека развил патентиран Fratzonic Chambered Exhaust за Charger Daytona SRT кој произведува татнеж од 126 dB, еднаков на оној на SRT Hellcat. Овој систем се состои од засилувач и комора за подесување лоцирани на задниот дел од возилото и обезбедува висцерален звучен профил „Dark Matter“ кој работи заедно со преносот eRupt.
Дизајнот на концептот е исто така особено привлечен. Додека Dodge лесно можеше при развојот на електричното возило да се одлучи за некоја футуристичка форма, но наместо тоа му оддаде почит на дизајнот на оригиналниот Charger Daytona, одлучувајќи се за ретро дизајн.
Клучен дел од дизајнот на автомобилот е R-Wing што го дефинира предниот дел. R-Wing овозможува воздухот да тече низ предниот отвор на автомобилот, зголемувајќи ја потисната сила. Предниот дел, исто така, го привлекува вниманието благодарение на осветлувањето околу предната решетка и осветлената значка Fratzog, откако првпат беа користени од моделите на Dodge во 1960-тите и 70-тите.
Dodge создаде и интригантна внатрешност за Charger Daytona SRT Concept. Во срцето на пилотската кабина насочена кон возачот се наоѓа голем 12,3-инчен инфозабавен екран и 16-инчна дигитална инструмент табла. Концептот е опремен и со голем Head-Up дисплеј и осветлување за прилагодување на амбиенталниот став.
Тематиката со извајаниот дизајн продолжува низ предните и задните седишта со подлога од карбонски влакна, како и на воланот со рамен врв и рамно дно. Под конзолата е вградена и проодна област, додека pistol-grip менувачот буди спомени на класичните muscle cars. Панорамскиот стаклен покрив го додава уникатното чувство на кабината на концептот.
Dodge Charger Daytona SRT Concept се очекува да создаде производствена варијанта за моделот 2024 година, но Dodge допрва треба да го потврди ова.