fbpx

Alpine A110 R е уште помоќна и понапредна верзија на спортскиот автомобил

Француската компанија Alpine ја претстави најновата верзија на A110 спортскиот автомобил кој доаѓа со екстремни одлики и ознака R

Alpine A110 веќе има репутација како еден од спортските автомобили со најголем фокус кон возачот, но новиот A110 R уште посериозно ја сфаќа уметноста на спортското доживување и свиоците. Претставен како најбрзиот патнички автомобил на компанијата, вклучувајќи ја неговата моќност и максималната брзина, A110 R го користи истиот мотор поставен на A110 S, но е значително побрз и праволиниски и околу патеката благодарение на помалата тежина и дополнителната потисна сила.

Дел од филозофијата на Alpine е малата тежина, па затоа фокусот најпрво ќе го ставиме токму на овој аспект. A110 S самиот по себе е далеку полесен во споредба со повеќето конкуренти, со тежина од 1.116 килограми, но Alpine успеа да намали дополнителни 34 кг од таа бројка, намалувајќи ја тежината на само 1.082 кг. Тајната на сето тоа е екстензивното користење на карбон.

Alpine A100 R

Карбонската хауба (престилизирана за да вклучува два доводи за воздух) заштедува 2,9 кг, а тука е и сетот карбонски тркала, кои интригантно се карактеризираат со поотворен дизајн на предната оска за да се помогне ладењето на сопирачките, како и дизајн налик на диск на задниот дел за да се намали коефициентот на воздушен отпор. Сите тие заедно се одговорни за 12,5 килограми од вкупната заштеда. Седиштата Sabelt со една обвивка направени од карбон и опремени со појаси со шест точки придонесуваат со 5 кг, а додека Alpine не наведе конкретна бројка за тежината за необичниот карбонски заден прозорец, тоа е веројатно највозбудливата визуелна карактеристика на целиот автомобил.

Alpine A100 R

Подобри перформанси во свиоците

Некои од карбонските додатоци се специјално дизајнирани да ја подобрат потисната сила со голема брзина, вклучително и поширок дифузер кој има поголеми перки, инкорпорира вертикални широки крила за да се намали аеродинамичната турбуленција и се помага со капаци на краците на задната суспензија. Јаглеродните странични здолништа ја прошируваат ширината на подот, повторно намалувајќи ги турбуленциите и исто така го штитат задното тркало од околниот воздух, додека карбонскиот спојлер со држачи заштедува 29 кг потисна сила и отворите на предниот дел придонесуваат за дополнителни 14 килограми потисок при максималната брзина на A110 R.

Максималната брзина, пак, изнесува 285 км/ч, што е повеќе од оние 275 км/ч на A110 S со кој го дели својот мотор и моќност. Намалувањето на тежината на автомобилот нема огромни импликации за неговата максимална брзина, така што подобрувањето не може да се сведе на повеќе КС или помала тежина, туку намалување на отпорот за 5 проценти.

Но, намалувањето на тежината го подобрува забрзувањето. Така, додека 1,8-литарскиот турбо четирицилиндричен мотор на R ги произведува истите 300 КС 340 Nm како кај A110 S и ги придвижува задните тркала преку истиот седумстепен менувач со двојна спојка, полесниот R може да забрза до 100 километри на час за 3,9 наместо 4,2 секунди.

Нов звук

И иако внатрешните делови на моторот се исти, звукот што го прави е сосема поинаков, велат од Alpine, благодарение на новиот издувен систем кој има цевки со двојни ѕидови и кој повеќе не содржи издувен вентил. Исто така, би требало да звучи субјективно погласно бидејќи Alpine ја намали дел од звучната изолација и ја замени стаклената преграда што го дели кокпитот од просторот на моторот со алуминиумска преграда.

Голем дел од предностите на A110 R на патеката и перформансите во крос-кантри во однос на A110 S нема да потекнуваат од тежината и аеродинамичните предности, туку од она што Alpine го промени во куќиштата на тркалата. Иако самиот е веќе 10 мм понизок од S, R може да се намали за истата количина кога се вози на патеката, анти-рол шипките се 10 и 25 проценти поцврсти, а пружините се 10 проценти поцврсти на двата краја. Новите амортизери може рачно да се прилагодат преку 20 различни поставки, а на секоја страна има композитни дискови за сопирачките и Michelin Pilot Sport Cup 2 пневматици.

Alpine A100 R

R добива сопствена боја за лансирањето, Racing Mat Blue, која ја дели со F1 болидот на Alpine, додека во внатрешноста на големите индиции за идентитетот на R, покрај карбонските спортски седишта и целосниот недостаток на видливост одзади, се и рачките на вратите во стилот на Porsche RS, како и прекривката од микрофибер што ја покрива речиси секоја површина. Alpine не откри никакви детали за цената, но кога ќе се отворат нарачките овој месец, купувачите може да очекуваат да се разделат со значително повеќе од 72.500 евра што S чини во Франција.

Поврзани вести

Back to top button