Citroën C5 Aircross добива нова, PHEV погонска опција
Француската компанија ја проширува понудата на кросоверот C5 Aircross со додавање на plug-in хибриден погон
Citroën додаде нова погонска опција за на C5 Aircross и го подобри опсегот за постоечките верзии на C5 X и C5 Aircross plug-in хибрид за 15 проценти.
За почеток, C5 Aircross добива сосема нова опција за plug-in хибридна погонска група наречена 180 e-EAT8. Тој го заменува моделот со внатрешно согорување PureTech 180 и комбинира 1,6-литарски мотор со еден електричен мотор. Заедно, тие се комбинираат за да создадат 182 КС и 360 Nm вртежен момент.
Електричниот мотор, сепак, може сам да произведе до 110 КС. Тоа значи дека е способен да го придвижи автомобилот до 135 километри на час или, со други зборови, брзина соодветна за на автопат. И благодарение на пакетот батерии од 12,4 kWh, C5 Aircross 180 e-EAT8 може да помине до 58 км само со електрична енергија.
Со батерија што може да се напојува за само 1 час и 45 минути на полнач од 7,4 kW, Citroën сугерира дека, доколку сопствениците можат да полнат дома и во својата канцеларија, можат да го вршат секојдневното патување само со електрична енергија. Новиот модел се нуди по почетна цена од 43.650 евра.
Подобрување на останатите PHEV погони
Постоечката 225 e-EAT8 plug-in хибридна погонска единица, во меѓувреме, е подобрена и за C5 Aircross SUV и за C5 X. И двата сега ќе добијат дополнителен опсег благодарение на новата генерација на батерии. Новата хемија го подобрува својот капацитет на моќност од 13,2 kWh на 14,2 kWh, и покрај тоа што има ист број на ќелии.
Резултатот е зголемување на опсегот на возење за 15 проценти за двата модели. Тоа значи дека C5 X сега добива 63 км целосно електричен досег наместо 55 км, а C5 Aircross има 64 км целосно електричен домет, што е повеќе од претходните 55 км.
Бројките за моќност остануваат непроменети за погонската група, која исто така комбинира 1,6-литарски мотор со еден електричен мотор. Ќе продолжи да произведува 228 КС во двете возила.