fbpx

Audi го претстави новото, дигитализирано лого

Audi го следи примерот на голем дел производители, менувајќи и адаптирајќи го својот бренд идентитет и лого за дигиталната ера

Дигиталната ера ги натера производителите на автомобили да го преиспитаат изгледот на нивните логоа во последните неколку години. Многумина избраа нови дводимензионални дизајни кои ги одржуваат логоата и амблемите конзистентни низ медиумите, од компјутерските екрани до предната решетка. Audi е последниот што го прифаќа овој тренд, воведувајќи нова 2D значка за своите возила и брендирање.

Остануваат четирите прстени, но целокупниот стајлинг е многу порамен. Според дизајнерот на Audi, Андре Георги, новото лого е „значително помодерно“ од она што го заменува. Идејата за 2D логото на Audi датира од 2016 година, но навистина се појави во 2020 година кога германскиот производител на автомобили почна да го преиспитува својот корпоративен идентитет, одлучувајќи дека сака четирите прстени да изгледаат исто насекаде.

На новото, порамно лого на Audi му недостига хром, наместо тоа избира црно-бел изглед со висок контраст кој додава детали како 3D. Компанијата сепак ќе им дозволи на клиентите да ги добијат новите прстени во црна боја, со обновената варијација која ја заменува светло белата со темно сива боја. Новото лого на Audi се совпаѓа со тоа што производителот на автомобили ги стандардизираше и фонтовите што се користат внатре и надвор. Се нарекува „Audi Type“, кој клиентите ќе почнат да го гледаат на Б столбот на новите модели на Audi и веројатно на друго место низ возилото.

Адаптација за дигиталната ера

„Нашата филозофија е дека секој детал мора да пренесе значење или да служи за цел“, рече Георги. „Сакаме нашиот квалитет да зборува преку дизајнот и самиот производ“. Четирите прстени на Audi се иконски во овој момент, започнувајќи го животот како резултат на спојувањето на четири производители на автомобили во 1932 година како Auto Union. Оваа компанија подоцна ќе стане Audi како што ја знаеме денес.

Audi лого

Audi не е сам во обидот да создаде конзистентно брендирање во дигитален свет исполнет со екрани. Volkswagen, BMW, Nissan, Skoda, Kia, Peugeot, General Motors и многу други ги обновија своите дизајни на логото со порамни, 2Д елементи. Присуството на производителот на автомобили и брендирањето на интернет се исто толку значајни како и самиот автомобил, а компаниите сакаат кохезивно да ги поврзат двете заедно. За тоа е потребно ново лого дизајнирано за дводимензионални екрани од сите големини.

Поврзани вести

Back to top button