fbpx

Golf ќе живее и понатаму, деветтата генерација ќе биде под ID.3

Првиот човек на Volkswagen, Томас Шафер, потврди дека компанијата ќе го задржи името Golf во својата понуда и во иднина

Во 2021 година, Volkswagen објави соопштение за своите намери да стане „провајдер на мобилност управуван од софтвер“. Настрана од маркетиншкиот жаргон, објавата вклучуваше и вести за деветтата генерација на Golf што доаѓа подоцна оваа деценија. Набргу до август 2022 година, извршниот директор Томас Шафер разговараше со Die Welt за тоа како зголемените трошоци за развој со мотори со согорување ја прават иднината на хечбекот неизвесна. Тој додаде дека одлуката ќе биде донесена во следните 12 месеци.

На тековниот саем за автомобили во Лос Анџелес, директорот на VW разговараше со Autocar за судбината на иконскиот компактен модел. На ничие изненадување, компанијата со седиште во Волфсбург е доволно паметна да го одржи името „Golf“ во живот со оглед на наследството зад него, бидејќи од средината на 1970-тите продаде повеќе од 35 милиони автомобили.

За таа цел, Шефер рече: „Ние нема да го испуштиме името Golf, во никој случај. Имаме иконски брендови, Golf и GTI. Би било лудо да ги оставиме да умрат и да ги испуштиме“.

Различен од ID.3

Се поставува едно прашање: каде ќе се вклопи во преполната постава на VW? Како што се испостави, ID.3 никогаш не бил наследник на Golf. Шефер го опиша како „повеќе Golf Plus“. За оние кои не се запознаени станува збор за компактен миниван кој се продаваше помеѓу 2004 и 2014 година со повисок покрив во споредба со обичниот хечбек. Врз основа на платформата PQ35, автомобилот беше позициониран под Touran и беше достапен во текот на петтата и шестата генерација на Golf.

Шефер предложи следната генерација на Golf да биде помала од ID.3, што значи дека ќе биде поставен над електричниот градски автомобил ID.2, но под ID.3 од следната генерација. За тоа како ќе се вика, извршниот директор на VW посочи дека може да се продава како ID. Golf. Тоа е интересна одлука бидејќи повеќето од нас мислеа дека ID.3 на крајот целосно ќе го замени Golf штом брендот стане целосно електричен.

Да не заборавиме VW неодамна најави кросовер верзија на ID.3, па ќе има доста модели слични по големина. Шефер рече дека ќе изгледа „драматично различно“ од хечбекот, кој добива фејслифт во средината на циклусот во 2023 година, кога треба да се појави дериват на GTX со високи перформанси.

Поврзани вести

Back to top button