fbpx

Ferrari Vision Gran Turismo е концепт со хибриден битурбо V6

Ferrari го претстави најновиот концепт наречен Vision Gran Turismo за познатата видео игра во дигитална и реална форма со луди перформанси

Ferrari е еден од ретките производители на суперавтомобили кои не претставија свој концепт за видео играта Gran Turismo, но сето тоа сега се смени. За време на прославите за 25-годишнината од серијата игри на Sony во GT World Finals во Монако, Ferrari откри дека има сопствен концепт Vision Gran Turismo и во целосен прототип и во дигитална форма, со неверојатна ниска каросерија, распоред со едносед и хибридна поставка заснована на V6 што носи чудовишни бројки на моќност и вртежен момент.

Почнувајќи од дизајнот, Ferrari Vision Gran Turismo изгледа подиво од се што сме виделе од Маранело, вклучувајќи го неодамна откриениот тркач 499P. Ова се должи на фактот дека како возило создадено за уживање во видео игра, дизајнерите ги немаа истите ограничувања како кај автомобилите од реалниот живот, дозволувајќи екстремни пропорции.

Браниците се испакнати од силно извајаното тело создавајќи прекрасни кривини додека се во контраст со остриот нос и опашката, обете спортски ултра тенки LED светлосни единици. Расчистувањето од подлогата е блиску до нула, со масивниот сплитер напред, перките на страничните прагови и задниот дифузер речиси допирајќи го асфалтот. Други интересни детали се огромните отвори на страните, и големото задно крило поврзано со покривот преку полупроѕирна централна перка. Конечно, обвиткувањето на ветробранското стакло го покрива распоредот на едносед со централна позиција на возење. Внатрешниот дизајн е минимален, со управувач кој интегрира екран и проѕирна контролна табла.

Ferrari Vision Gran Turismo

Хиперавтомобилот е креација на Ferrari Centro Stile, предводен од Флавио Манцони, земајќи инспирација од иконските тркачи од минатото, вклучувајќи ги 330 P3 и 512 S. Според официјалното соопштение, Vision GT е „футуристички дизајнерски манифест за Патот и тркачките автомобили на Ferrari“ и „го редефинира стилскиот јазик на компанијата“. Ова веројатно значи дека некои од неговите стилски знаци би можеле да се толкуваат во идните сериски модели и се надеваме дека во следниот предводник.

Врвни хибридни перформанси

За разлика од другите Vision GT концепти од Porsche или Jaguar кои користат целосно електрични погонски единици, Ferrari се одлучи за хибриден распоред кој е поблизок до оној што го користат неговите сериски модели – иако значително помоќен. Средно монтираниот битурбо 3.0-литарски V6 од 296 GTB е подесен да произведува 1.030 КС и 900 Nm вртежен момент, без никакви регулативи. Дополнително, има уште 326 КС од триото електромотори позиционирани во секое од предните тркала и на задната оска. Од Ferrari велат дека комбинираниот вртежен момент од хибридниот систем само на задната оска е 1.100 Nm. Благодарение на технологијата добиена од F1, батеријата има доволно енергија за максимални перформанси во секое време.

Ferrari Vision Gran Turismo

Моќта од моторот се пренесува преку осумстепен менувач со двојна спојка, додека додавањето на електричните мотори нуди погон на сите тркала. Маранело проценува дека таква моќна машина може да забрза од 0-100 км/ч за помалку од 2 секунди, од 0-200 км/ч за помалку од 5 секунди и да достигне максимална брзина од над 350 км/ч.

Шасијата од карбонски влакна и еласто-кинематичното поставување на суспензијата гарантираат дека ракувањето е на исто ниво со изгледот. Така, Ferrari проценува дека времето на кругот на Фиорано е под 1:10 минути за Vision GT. За споредба, предводникот SF90 Stradale го направи тоа за 1:19 минути. Покрај дополнителната моќност и карактеристиките на тркачкиот автомобил, една причина за оваа разлика е што тежината на Vision GT е 1.250 кг, многу помала од 1.570 кг на SF90.

Целосниот прототип на концептот Ferrari Vision Gran Turismo ќе биде изложен во Музејот на Ferrari во Маранело до март 2023 година.

Поврзани вести

Back to top button