Lamborghini Huracan Sterrato е кросовер во ограничена серија
Новиот оф-роуд модел на Lamborghini базиран на Huracan, Sterrato, ќе биде и неговото последно возило со мотор на внатрешно согорување
Lamborghini отвора нов пат за суперавтомобилите со новиот Sterrato, подигнат, набиен Huracan кој мисли дека двоседите со среден мотор може да бидат забавни, како на патот, така и надвор од него.
Кога станува збор за самите спецификации, самото зголемувањето на висината на возењето за 44 мм не е доволно за да се трансформира Sterrato во некој вид на теренец. Lamborghini не наведува точна бројка на клиренс (проценките се околу 170-180 mm), но веројатно има малку повеќе растојание од просечен седан.
Моделот нема функција за дополнително прилагодување на висината на возењето, но, дополнителниот свеж воздух помеѓу подот на автомобилот и подот на земјата ќе му овозможи на Sterrato барем малку да го направи попрактичен и попрепознатлив низ градот.
Lamborghini направи некои вистински отстапки за возачите кои сакаат да заминат на авантура. Подвозјето е опремено со алуминиумска заштита, праговите се засилени и 19-инчните гуми Bridgestone Dueler AT002 (235s напред, 285s назад) се дизајнирани да работат на чакал и асфалт. Тие исто така се одликуваат со технологија „runflat“ што му овозможува на автомобилот да се вози 80 км со 80 км/ч со нула воздушен притисок.
Избирачот на режимот на возење LDVI, исто така, добива нов Rally режим на возење за ситуации со низок зафат, а Lamborghini вели дека отворот за воздух поставен на покривот обезбедува почист воздух на правливи патеки. Впечатливи се и продолжетоците на лакот на тркалата со завртки кои ги покриваат трагите испружени за 30 мм и 34 мм напред и назад, светлата за возење поставени на браникот и шините на покривот, кои помагаат на Sterrato да му се даде речиси исто толку присуство како и STO кој е наменет за патеката.
Перформанси
Онаму каде што Sterrato не може да се спореди со STO, е во перформансите. STO со погон на задните тркала, неговиот поблаг брат Tecnica (исто така RWD) и обичниот Huracan Evo со погон на сите тркала генерираат 640 КС од нивните 5,2-литарски V10, но Sterrato ги произведува истите 610 КС како базичниот Evo. Во меѓувреме, вртежниот момент од 565 Nm се совпаѓа со STO и Tecnica, но не е помал од 600 Nm на Evo со погон на четири тркала, кој тежи 48 кг помалку од 1.470 кг тешкиот Sterrato.
Така, не е изненадување што времето на кросоверот од 3,4 секунди до 100 км/ч е помеѓу 0,2-0,4 секунди побавно од секој друг Huracan, освен Spyder со погон на задните тркала, на кој му требаат 3,5 секунди. Па дури и тоа ќе го надмине Sterrato на крајот. Sterrato е електронски ограничен на 260 км/ч, додека другите членови на семејството Huracan можат да достигнат 322 км/ч.
Сепак, тие бројки и славниот звук на атмосферскиот V10 додека се движи кон другата страна со 8.000 вртежи во минута, секако ќе бидат доволни за да го забрзаат пулсот. Возилото доаѓа и со паметно поврзување кое вклучува опција за користење на Amazon Alexa за прилагодување на осветлувањето, забавата и контролата на климата, како и далечинско следење на брзината преку апликацијата Lamborghini Unica.
Ограничено производство
Lamborghini не објави никакви фотографии од ентериерот, но споменува специјален тапацир Alcantara Verde Sterrato, нова графика за екранот на допир и еден куп дигитални мерачи на тема off-road, вклучително и компас, индикатор за агол на управување и инклинометар со индикатор за чекор и тркалање.
Sterrato е привлечен и контроверзен и сигурно ќе биде особено интересен за возење, и врз основа на тоа е целосно логично проширување на брендот. Lamborghini ќе произведе само 1.499 примероци почнувајќи од февруари 2023 година, така што без разлика колку ќе чинат, тие ќе се продаваат брзо.