Шефот на VW предупредува дека Европа ја губи конкурентноста
Првиот човек на VW Групацијата, Томас Шафер, предупредува дека Европа ја губи својата конкурентност поради енергетските цени
Шефот на Volkswagen Passenger Cars верува дека производството на батериски ќелии во Европа би можело да стане неостварливо доколку цените на енергијата не се контролираат.
Во долгата објава споделена на LinkedIn, главниот извршен директор Томас Шафер предупреди дека Германија и Европската унија брзо ја губат привлечноста и конкурентноста во споредба со оние како САД, Канада, Кина, Југоисточна Азија и регионите низ Северна Африка.
„Европа не е конкурентна по цена во многу области“, напиша Шефер. „Особено кога станува збор за трошоците за струја и гас, сè повеќе губиме контакт. Ако не успееме брзо и сигурно да ги намалиме цените на енергијата во Германија и Европа, инвестициите во енергетско интензивно производство или во нови фабрики за ќелии за батерии во Германија и ЕУ ќе бидат практично невозможни. Создавањето вредност во оваа област ќе се случи на друго место“.
Шафер го искористи примерот на Законот за намалување на инфлацијата на САД, истакнувајќи дека тој нуди „многу атрактивни стимулации на компаниите за инвестиции во нови погони и производство“. За споредба, тој вели дека „се почитуваат застарените и бирократски правила за државен воздух“ низ Европската унија.
„Немаме време за губење“, додаде тој. „На ЕУ итно ѝ се потребни нови инструменти за да се избегне притаен деиндустријализација и да се задржи Европа привлечна како локација за идните технологии и работни места!“
VW подготвува сериозни инвестиции
Volkswagen има намера да има шест фабрики за батерии кои работат во Европа до 2030 година преку својата компанија за батерии PowerCo. Компанијата се проби во својата основна фабрика во Германија во јули и потпиша заедничко вложување од 3 милијарди евра со Umicore за производство на катодни материјали. Други фабрики за батерии основани од VW ќе вклучуваат две во Шведска, трета во Франција, Шпанија или Португалија која ќе биде отворена во 2026 година и една во Полска, Словачка или Чешка која ќе биде отворена во 2027 година.
Производителот на автомобили не само што прави значајни фабрички инвестиции во Европа, туку ќе инвестира и 400 милиони евра до 2025 година за да ја прошири инфраструктурата за полнење ЕВ низ целиот континент. На крајот се надева дека ќе произведе 26 милиони целосно електрични возила до 2030 година.