Stellantis го сели ЕВ производството во Индија, бидејќи Европа е прескапа
Првиот човек на Stellantis потврди дека компанијата размислува за преселба на ЕВ производството во Индија за возилата да станат подостапни
Stellantis не верува дека може да направи достапни електрични возила во Европа и ја разгледува можноста за изградба на ЕВ во Индија за потенцијален извоз на Стариот континент.
Додека неодамна зборуваше со медиумите на неговото прво патување во Индија откако го презеде владеењето на Stellantis, главниот извршен директор Карлос Таварес рече дека базата на снабдувачи со ниска цена во Индија би можела да ги исполни целите за квалитет и трошоци на производителот на автомобили до крајот на 2023 година.
„Досега, Европа не е во состојба да направи евтини електрични возила, така што голема можност за Индија би била да може да продава ЕВ компактни автомобили по прифатлива цена“, рече Таварес. „Ова е она што го работиме, но не е решено. Ова е она што се обидуваме да го направиме“.
Додека Таварес призна дека Индија има само дел од глобалната продажба на компанијата, тој рече дека брендот сака локално да набавува ЕВ компоненти, вклучително и батерии.
„Царините за увоз на автомобил во Индија се високи. Што значи дека ако сакате да имате евтин електричен погон, тој мора да биде произведен во Индија со индиски добавувачи и компоненти“, рече тој. „Електричните возила денес во главно имаат проблем со достапноста. Не се работи за технологија“.
Smart Сar платформа
Stellantis веќе потврди дека ќе лансира мало електрично возило во Индија следната година користејќи ја својата платформа Smart Car која моментално го поткрепува Citroen New C3. Производителот на автомобили, исто така, планира уште два модели на Citroen базирани на платформата Smart Car.
Додека производителот на автомобили има намера да изгради десетици електрични возила во текот на наредната деценија, Таварес неодамна изјави дека достапните ЕВ се пет до шест години.
Stellantis моментално работи со две фабрики за склопување во Индија, пишува Auto News, како и фабрика за мотори и центар за информатичка технологија. Исто така, неодамна отвори софтверски центар во Бенгалару кој ќе служи како клучен центар за развој за една од технолошките платформи на компанијата.