fbpx

Ford GT Mk IV е последната верзија на култниот тркачки автомобил

Зачувувајќи го најдоброто за крај, Ford ја претставува најекстремната верзија на GT досега наменет само за тркачката патека

Ford ја претстави последната варијанта наменета за патеките на третата генерација на GT, за која се тврди дека нуди највисоко ниво на перформанси и управливост во споредба со сите негови претходници, благодарение на дотераните основи и подобрената аеродинамика. Ford GT Mk IV од 2023 година ќе биде произведен во ограничен број од 67 примероци од Multimatic, како знак на оригиналниот Mk IV тркачки автомобил кој победи на 24 часа Ле Ман во 1967 година.

Почнувајќи од надворешноста, Ford GT Mk IV 2023 е веднаш препознатлив како GT, но се одликува со целосно редизајнирана каросерија од карбонски влакна со подолго меѓуоскино растојание и конфигурација со долга опашка. Најголемиот дел од LED фаровите се во боја на каросеријата, долниот нос има отвори во стилот NACA, пошироките браници овозможуваат повеќе простор за доводи за ладење, алуминиумските тркала имаат аеродинамични капаци, а аеро компонентите се многу поистакнати од претходните итерации.

Друга интересна карактеристика се полуизложените предни тркала на профилот, благодарение на исечокот на вентилираните предни браници. Назад, фиксираното задно крило со редизајнирани профили и двојните издувни цевки не се толку големи како кај Ford GT Mk II 2019 година, но остануваат привлечни карактеристики заедно со вентилираниот капак на моторот, дифузерот според тркачките спецификации и растегнатиот заден браник кој ги покрива страните на LED задните светла.

Поголем мотор и подобри перформанси

Под впечатливата надворешност се наоѓа тјунираната верзија на битурбо моторот Ecoboost со поголема зафатнина. Агрегатот се очекува да произведува повеќе од 811 КС, без какви било ограничувања поврзани со легалноста на патнички автомобил. Моќта се пренесува на задната оска преку „соодветен тркачки менувач“. Ford не даде никакви бројки за забрзувањето, но Лери Холт, извршен потпретседател на Multimatic Special Vehicle Operations Group вети „невидено ниво на перформанси“.

Ford GT Mk IV

Покрај подолгото меѓуоскино растојание, помоќниот мотор и преработената аеродинамика, GT Mk IV има уникатна поставеност на шасијата, вклучувајќи ја суспензијата на Multimatic’s Adaptive Spool Valve (ASV).

Марк Рашбрук, Ford Performance Motorsports, го опиша Ford GT Mk IV како „крајното испраќање на суперавтомобилот од третата генерација“. Најекстремниот Ford GT само за патека досега е достапен за нарачка од официјалната веб-страница, со почетна цена „проектирана во опсег од 1,7 милиони долари“.

Секој од 63-те избрани сопственици ќе добие потврда во првиот квартал од 2023 година, пред да започнат испораките кон крајот на пролетта. Multimatic ќе биде одговорен за производство, продажба и сервисирање на хиперавтомобилот со ограничено производство што ќе се произведува во неговата фабрика во Маркам, Онтарио. Имајте предвид, производството на патничкиот Ford GT ќе заврши до крајот на оваа година со Ford GT LM 2022 година.

Ford GT Mk IV

Ford се сети и на оригиналниот GT Mk IV од 1967 година, кој служеше како извор на инспирација за новиот хиперавтомобил наменет за патеката. Класичниот тркачки автомобил што ја однесе титулата дома на Ле Ман во 1967 година беше доста преработен во споредба со Мк II кој триумфираше со финиш 1-2-3- на Ле Ман во 1966 година. Седеше на лесна шасија со леплива конструкција од саќе од алуминиум, со 427 Ford V8 мотор, менувач со независен систем за ладење и целосно редизајнирана каросерија со поголема аеродинамика со димензии 9 инчи подолго во споредба со неговите претходници.

Поврзани вести

Back to top button