Renault Megane RS Ultime е последниот RS модел на брендот
Renault го претстави Megane RS Ultime со кој RS моделите на француската марка се испраќаат во историјата, а на негово место доаѓа Alpine
Renault го објави Megane RS Ultime, лимитирана едиција на хот хечот со кој на симболичен начин означува крај на ерата на Renault Sport. Последниот модел со ознака RS ќе го има своето јавно деби во Салонот во Токио, по повод 20-годишнината од серијата Megane RS која беше претставена во 2003 година.
Renault Megane RS Ultime ќе биде произведен во 1.976 нумерирани примероци, како знак на годината на основање на Renault Sport. Сите тие ќе бидат потпишани од Лорен Хургон, тест-возачот кој собори многу рекорди со Megane RS и активно се вклучи во неговиот развој. Инаку, Renault Sport беше преименуван во Alpine во 2021 година, така што по пропаѓањето на Megane, амблемот RS ќе влезе во историските книги.
Ultime визуелно се одликува со црна мат графика на хаубата, покривот, профилот и задниот браник, со дизајн инспириран од новиот амблем на Renault и буквите од 1976 година на десната страна. Акцентите се обработени во сјајна црна боја и има букви Ultime на предниот браник. Разновидноста може да се комбинира со четири надворешни нијанси – Star Black, Pearl White, Sirius Yellow и Orange Tonic – и црни тркала од 19 инчи „Fuji Light“.
RS спецификации за последен пат
Моделот доаѓа со бодикит специфичен за RS, кој е 60 mm (2,4 инчи) поширок напред и 45 mm (1,8 инчи) поширок назад, со спортски додатоци вклучувајќи го предниот браник, страничните отвори, поголемото задно крило и задниот дифузор со централно поставена издувна цевка.
Внатре се наоѓаат пар спортски седишта од Recaro обложени со титаниум црна Aлкантара, нумерирани прагови на вратите и потписот на Лоран Хургон на централната конзола. За разлика од спартанскиот RS Trophy-R, RS Ultime доаѓа полн со карактеристики. Стандарднаta опрема вклучува 9,3-инчен екран на допир со навигација и телеметрија на RS Monitor, 10-инчен дигитален инструмент кластер, Bose Hi-Fi системот, плус адаптивен темпомат и камери од 360 степени. Моделот со управувач од левата страна има повеќе опционални функции во споредба со неговиот колега со волан на десната страна, бидејќи може да добие head-up дисплеј и подвижен покрив. Конечно, сопствениците можат да се одлучат за специјалната обвивка со RS Ultime графика.
300 КС под хаубата
Под хаубата се наоѓа 1,8-литарскиот турбо мотор од Megane RS Trophy, кој ги произведува истите 300 КС и вртежен момент до 420 Nm. Моќта се пренесува на предната оска преку шестстепен мануелен или шестстепен автоматски менувач со двојна спојка EDC (само за Европа), со помош на механички диференцијал Torsen. Автоматската варијанта забрзува од 0-100 км/ч за 5,7 секунди, иако бројките не се толку важни во колекционерскиот хот хеч како RS Ultime. Моделот стандардно доаѓа со спуштена Cup шасија, Brembo сопирачки, систем за управување со четири тркала 4Control и пневматици Bridgestone Potenza S007 од Megane RS Trophy-R.
Пазарното лансирање на Renault Megane RS Ultime е закажано за пролет 2023 година, заменувајќи ги облогите RS и RS Trophy. Компанијата не ги објави цените за оваа лебедова песна на Renault Sport. Оваа година најверојатно ќе биде последна за целата гама на Megane со погон на внатрешно согорување, отстапувајќи го местото на целосно електричниот кросовер Megane E-Tech како индиректна замена во компактниот сегмент.