Audi Activesphere е концепт кој ја менува својата форма
Audi го претстави најновиот концепт од серијата Sphere кој го носи името Activesphere - купе кросовер кој се трансформира во пикап
Audi неодамна е доста активен со своите концепти во последно време, пренесувајќи ја својата визија за дизајнот и технологиите на идните електрични возила. Четвртиот и веројатно најнеобичниот пример на семејството на Sphere концепти на Audi е Activesphere, кој комбинира силуета во стил на купе со зголемен клиренс, теренски гуми и способност да се трансформира во пикап. Доаѓа и опремен со очила за мешана реалност за возачот и сите патници, што им овозможува да го користат футуристичкиот димензионален систем на Audi.
Елегантен купе-кросовер со цврсти карактеристики
Следејќи го GT концептот со две врати Skysphere, седанот Grandsphere и миниванот Urbansphere, дизајнерите на Audi му дадоа на Activesphere подигната купе позиција со четири врати. Според некоја логика, ова би бил ЕВ еквивалент на A5 Sportback со Allroad третман. Аеродинамичната силуета е неконвенционално поврзана со сет од 22-инчни тркала обложени во гуми (285/55R22), додека тенката и мускулеста каросерија има изобилие заштитни обвивки.
Моделот има големи стаклени површини заедно со проѕирните површини на решетката со една рамка кои нудат поголем поглед на околината. Што е уште поважно, задното стакло се лизга над покривот, изложувајќи го товарниот простор и го трансформира Activesphere во пикап. Од Audi велат дека во задниот дел може да се сместат два е-велосипеди и друга спортска опрема, додека на покривот има интегриран носач за скијање. Други високо-технолошки карактеристики вклучуваат LED-осветлувачки единици на двата краја, камери што ги заменуваат ретровизорите и алуминиумски тркала со шест краци со отвори што се отвораат и затвораат.
Благодарение на адаптивната воздушна суспензија, растојанието од земјата на Activesphere е променливо. Стандардната висина од 208 мм, која е слична на онаа на Q5, може да се зголеми на 248 мм во off-road режим или пониска до бројка од 168 мм.
Технолошки напреден ентериер
Внатрешниот дизајн на Activesphere е подеднакво импресивен како и надворешноста во однос на новите карактеристики. Две големи врати кои се отвораат обратно и недостатокот на B-столбови овозможуваат лесен пристап до кабината со четири седишта. Четирите индивидуални седишта изгледаат како лежалки со интегрирани потпирачи за раце и потпирачи за глава. Има волан во облик на јарем и пловечка контролна табла која е без никакви екрани, која работи како голема лента за звук и отвор за климатизација.
Во режимот на автономно возење, целата структура на контролната табла се врти и целосно исчезнува заедно со воланот и педалите, отворајќи го просторот пред возачот и совозачот и обезбедувајќи одличен поглед на патот напред преку проѕирната решетка. Централниот тунел помеѓу патниците има проѕирен капак кој нуди загреан или ладен склад за храна или пијалоци.
Audi Dimensions
Сепак, највпечатлива технолошката карактеристика е зачувана на покривот на концептот – четири индивидуални слушалки со мешана реалност кои изгледаат како стилски парови очила. Тие им овозможуваат на сите патници пристап до нов свет на можности кога станува збор за интеракција човек-машина без потреба од екрани или физички контроли. Новиот систем се нарекува Audi dimensions и може лесно и интуитивно да се пристапи со едноставно носење на слушалките.
Секој корисник може да пристапи до функциите за инфозабава преку интеракција со 3D графика преку допир, гестови или движење на очите. Интересно е тоа што секое мени/функција е прикажано блиску до точките на интерес – контролите за климатизација се прикачуваат до отворите за климатизација, менито за музика се прикачува до звучниците итн. Сите внатрешни површини може да се претворат во невидливи екрани на допир за прикажување на содржина според преференците на секој корисник. Понатаму, патниците можат да продолжат да ги носат слушалките надвор од возилото, користејќи ги нивните функции за зголемена реалност во реалниот свет.
PPE архитектура
Како и со претходните Sphere концепти, Activesphere се базира на архитектурата PPE. Има дарежлив отпечаток со димензии 4,98 m (196 инчи) долг, 2,07 m (81,5 инчи) широк и 1,60 m (63 инчи) висок, со меѓуоскино растојание од 2,97 m (116,9 инчи). Audi сугерира дека тие бројки се речиси идентични со претстојниот сериски модел A6 e-tron кој ќе се нуди во поконвенционални спортски и напредни каросериски стилови.
Концептот е опремен со двојни електрични мотори кои произведуваат комбинирана моќност од 442 КС и вртежен момент од 720 Nm и носат способности за AWD. Пакетот батерии од 800 волти поставен помеѓу оските има капацитет од 100 kWh и нуди опсег на возење од над 600 километри. Уште поважно, поддржува стапки на полнење до 270 kW, што значи дека може да се полни од 5 до 80% за помалку од 24 минути од компатибилен ултра брз полнач. Што се однесува до шасијата, таа има поставување со пет врски на двете оски во комбинација со адаптивни амортизери и воздушно потпирање.
Како што е случајот со претходните концепти Sphere, не се очекува Audi Activesphere директно да еволуира во сериско возило. Сепак, некои од неговите карактеристики најверојатно ќе го најдат својот пат во идните електрични возила, се надеваме дека не во далечна иднина. Audi ќе ги претстави своите први модели базирани на PPE во 2023 година, постепено проширувајќи ја својата гама пред да стане производител само на ЕВ до 2033 година.