Mercedes eSprinter дебитира со 400 километри автономија
Mercedes-Benz Vans ја најави новата генерација на своето електрично комбе eSprinter која ќе пристигне кон крајот на 2023
Mercedes-Benz Vans систематски ги електрифицира сите серии на модели. Новиот eSprinter импресионира со ефикасност, опсег и носивост. Комбето ќе се произведува во Европа и Северна Америка, а со својот дизајн изгледа познат однадвор, но всушност е поставен на новата Electric Versatility Platform развиена по инвестиција од 350 милиони евра.
Втората генерација eSprinter добива електричен мотор поставен одзади. Mercedes-Benz Vans ќе понуди основна верзија со 134 КС и помоќна конфигурација со 201 КС. Електромоторот ќе генерира максимален вртежен момент од 400 Nm.
Во Северна Америка, Mercedes има намера да го продава eSprinter со најголема достапна батерија. Ќе има клеточна хемија на литиум/железо фосфат (LFP) и ќе обезбеди употреблив капацитет од 113 kWh. Батеријата може да се пофали со активно термичко управување додека ги отстранува кобалтот и никелот. Европската верзија ќе поминува 400 километри со едно полнење според процедурата за тестирање на хармонизирани лесни возила низ целиот свет. Во градскиот WLTP циклус, батеријата ќе има доволно енергија за дури 500 километри.
Во пресрет на премиерата, Mercedes направи тест за досег во Германија со прототип подготвен за производство во октомври 2022 година. Обновениот eSprinter успеа да помине 475 километри со едно полнење. На крајот на тестот, сепак имаше доволно енергија за дополнителни 20 километри.
Откако ќе се испразни батеријата, може да се полни со максимална моќност од 115 kW, во тој случај потребни се околу 42 минути за полнење од 10 до 80 проценти. Алтернативно, вградениот полнач има максимална моќност од 9,6 kW.
Иако и внатрешноста изгледа прилично познато, тој е домаќин на инфозабавниот систем MBUX за прв пат кај едно комерцијално возило. Треба да се покаже како корисна алатка кога е вклучена навигацијата бидејќи ќе може да го процени опсегот во реално време во зависност од сообраќајот и топографијата. Покрај тоа, може да му дозволи на возачот да стигне до својата дестинација со посакуваното ниво на батеријата.
Новиот eSprinter ќе понуди максимална носивост е 13.818 литри и ќе има дозволена бруто тежина на возилото од 4,25 тони.
Покрај фабриката во Дизелдорф (Германија), Mercedes ќе го склопува и новиот eSprinter во Чарлстон (Јужна Каролина) и во Лудвигсфелде (Германија). Електричното комбе ќе се продава на приближно 60 пазари, а во Европа ќе пристигне до крајот на 2023 година.