fbpx

Hyundai ги откри деталите за новата Elantra

По најавата на крајот на минатиот месец, Hyundai објави повеќе детали и комплетна фотогалерија од фејслифтираната Elantra. Треба да се има предвид дека технички станува збор за Avante бидејќи тоа е името на моделот во Јужна Кореја. Глобалниот модел, пак, се очекува да ги добие истите ажурирања подоцна оваа година. Моделот со спецификации KR е пуштен во продажба денес со низа ажурирања, покрај суптилните промени во стилот за кои веќе зборувавме. Седанот добива порационален изглед со редизајнирани браници, нови опции за украсување во кабината и надградена технологија.

Hyundai Elantra

Ажурираниот Avante е најновиот автомобил што доби вградена контролна камера. Монтиран е на горниот дел од шофершајбната и испраќа снимка или до екранот за инфозабава или директно до паметен телефон. Исто така, мобилниот уред што работи на iOS или Android сега може да се користи и како дигитален клуч. Сопствениците можат да ја заклучат и отклучат корејската Elantra и да ја споделат употребата со најмногу седум лица.

Системот за климатизација има карактеристика наречена „After-Blow“ за да се намали растот на мувлата. Hyundai ја претстави технологијата уште во 2020 година и она што го прави е што го суши AC. „Откако моторот ќе се исклучи и кога кондензатот на испарувачот ќе се исцеди природно околу 30 минути, „After-Blow“ се активира 10 минути за да се исуши испарувачот и сите останати кондензати во воздушниот премин. Системот за климатизација автоматски дозволува прилив од надворешен воздух за тоа време за да се спречи акумулација на влажност“.

Нема да морате да се грижите дали ќе се вратите во автомобил со испразнет акумулатор бидејќи има сензор што може да почувствува кога батеријата е при крај за да го спречи After-Blow да ја испразни целосно. Системот нема да се активира кога надворешните температури се ниски или кога клима-уредот не се користи подолго време.

На домашниот пазар, Avante/Elantra е достапен со атмосферски 1,6-литарски бензински мотор со 123 КС и 154 Nm вртежен момент. Алтернативно, купувачите можат да добијат и 1,6 LPi што може да работи на течен нафтен гас (ТНГ), додека самополнечкиот хибрид доаѓа со 105 КС. Инженерите на Hyundai исто така го унапредија и системот на потпирање за подобро возачко искуство. Ново дизајнираните воздушни завеси во предниот браник треба маргинално да ја подобрат ефикасноста на горивото.

Hyundai Elantra

Очекуваме Elantra N да добие слични ажурирања или до крајот на оваа година или во 2024 година. Hyundai веќе објави дека ќе има верзија со перформанси од следната генерација со мотор со внатрешно согорување.

Поврзани вести

Back to top button