fbpx

Премиерно претставен целосно новиот Renault Espace

Во својата шеста генерација, Renault Espace ги напушта своите MPV корени и неодоливо потсетува на Austral со некои мали промени во дизајнот

Renault Espace, онаков каков што го знаевме сите овие години, заминува во историјата. Француската марка го трансформираше своето некогаш популарно MPV во SUV за неговата шеста генерација. Новиот модел е тесно поврзан со Austral, но може да се пофали со поголемо меѓуоскино растојание и попространа кабина, достапна и во распоред со пет и со седум седишта.

На прв поглед, евидентно е дека Espace е заснован на Austral бидејќи двата SUV модели ги делат повеќето од нивните каросериски панели, вклучително и идентичен преден дел. Сепак, од B-столбот и задниот дел, Espace има поголем волумен и прикажува различна стаклена градина и поисправен заден дел, иако сè уште вклучува познати стилски карактеристики.

Renault Espace има должина од 4.722 милиметри и меѓуоскино растојание од 2.738 мм. Од дополнителните 212 мм во должина во споредба со Austral, 69 мм се припишуваат на меѓуоскиното растојание и 142 мм на задното надвиснување. Сепак, SUV моделот е за 135 милиметри пократок во споредба со неговиот претходник миниван. Renault нуди три различни нивоа на опременост – почетно Techno, луксузно Iconic и спортски Esprit Alpine. Во зависност од нивото и опремата, новиот Espace тежи помеѓу 1.587 килограми и 1.698 кг, што го прави полесен за 215 кг од претходната генерација.

Renault Espace

Простран ентериер

Кога станува збор за кабината, контролната табла е пренесена од Austral, вклучувајќи го 12,3-инчниот дигитален инструмент кластер, 12-инчниот OpenR Link екран на допир за инфозабава и 9,3-инчниот head-up дисплеј. Renault додаде вкупно шест USB-C порти (по две за секој ред седишта), подлога за безжично полнење и два приклучоци од 12V. Во чест на своето MPV наследство, новиот Espace има 39 литри простор за складирање во кабината и многу држачи за чаши. Моделите со високи спецификации добиваат амбиентално осветлување со 48 бои и звучен систем Harman Kardon со 12 звучници. Esprit Alpine се одликува со тапацир од алкантара/синтетичка кожа и сини шевови, додека Iconic добива ватирана кожа и инсерти од јасеново дрво. Врв во внатрешноста е опционалниот панорамски подвижен покрив со димензии 1.330 мм во должина и 840 мм ширина.

Renault Espace

Espace е достапен во распоред со пет седишта или седум седишта без разлика во цената. Вториот ред седишта може да се лизга напред-назад за 220 мм, создавајќи простор за нозете до 321 мм, што е до 128 мм за патниците од третиот ред. Со сите седум седишта поставени, има само 159 литри товарен простор. Сепак, третиот ред може да се склопи, целосно исчезнувајќи во подот и создавајќи значителен простор од 477-677 литри во зависност од положбата на вториот ред. Ако ги преклопите сите седишта, тогаш можете да соберете товар до 1.714 литри или дури 1.818 литри во моделот со пет седишта кој има стандарден капацитет од 581-777 литри.

Renault Espace

Хибриден погон

Новиот Renault Espace првично е достапен со една опција за погон. Самополнечкиот хибриден систем се состои од 1,2-литарски трицилиндричен бензинец со турбо полнач, електричен мотор, високонапонски стартер-генератор и литиум-јонска батерија од 2 kWh. Исто како и кај Austral со врвни спецификации, хибридот E-Tech произведува комбинирани 200 КС и 205 Nm вртежен момент, испраќајќи ја силата исклучиво на предните тркала преку автоматски менувач. Така, Espace забрзува од 0-100 км/ч за 8,8 секунди и има максимална брзина од 175 километри на час.

Електрификацијата носи поголема ефикасност во споредба со појдовниот Espace кој се нуди во бензински и дизел форми. Renault тврди дека новиот хибрид троши просечно 4,6 л/100 км и испушта 104 г/км CO2 во комбинираниот WLTP циклус, со досег до 1.100 километри помеѓу прекините на полнење гориво.

Теренецот се базира на испробаната CMF-CD архитектура која се користи и кај Nissan X-Trail и Mitsubishi Outlander, како и кај помалиот Renault Austral. Верзијата на Espace фокусирана на удобноста е достапна со мултилинк систем на потпирање позади, режими за возење Multi-Sense, до 32 системи за безбедност и асистенција и 4Drive управување со четири тркала. Вториот овозможува радиус на вртење од 10,4 метри слично како кај Clio и покрај фактот што Espace е најдолгото возило во сегашната линија на Renault.

Renault Espace

Renault Espace ќе биде достапен за нарачка почнувајќи од оваа пролет. Теренецот ќе се произведува во фабриката во Паленсија во Шпанија заедно со Austral. Цената ќе биде објавена подоцна.

Поврзани вести

Back to top button