fbpx

Peugeot 2008 доби свеж стајлинг, нов хибриден погон и поголем ЕВ опсег

Peugeot подготви освежување за својот кросовер 2008 кој сега пристигнува со подновен изглед, нова хибридна опција и ажурирана ЕВ верзија

Моделот 2008 се покажа како одличен за Peugeot во последните неколку години. Редовно беше меѓу првите три најпродавани субкомпактни теренци од Б-сегментот во Европа, беше на врвот на сегментот во 2021 година и беше петто најпопуларно возило во целина на континентот таа година.

Но, тоа не значи дека во Peugeot седат со скрстени раце. Напротив, францускиот производител подготви сериозни подобрувања на својот модел со кои треба да го задржи на врвот на листите кај купувачите.

Peugeot 2008 Facelift

Освежената 2008 ќе биде побрза во однос на досегашната, благодарение на некои корисни механички надградби. Електричната верзија на 2008, e-2008, која сочинуваше над 17 отсто од продажбата во Европа на моделот во 2022 година, што ја прави главен играч во линијата, добива поголем пакет батерии од 54 kWh што првпат го видовме во e-308 и ќе пристигне кај e-208 оваа година. Таа надградба од старата батерија од 50 kWh го подобрува досегот на e-2008 од 344 км на 406 километри.

Повеќе ЕВ моќност, нова благо-хибридна опција

Но, придобивките од ажурираната електрична верзија не завршуваат тука. Поголемата батерија е поврзана со нов електричен мотор од 154 КС кој добива 20 КС, што би требало да помогне да се подобри времето за спринт од место до стотка од 8,7 секунди кај актуелната верзија. Ако има лоша страна, тоа е што e-2008 сè уште не може да се полни со повеќе од 100 kW, што значи дека полнењето од 0-80 проценти трае 30 минути. За оние кои сакаат да полнат дома, Peugeot продолжува да нуди опционален вграден полнач од 11 kW за луѓе кои сметаат дека времето на полнење од 7,5 часа на стандардната верзија од 7,4 kW е едноставно предолго.

Peugeot 2008 Facelift

Другата клучна механичка вест е доаѓањето на 48-волтниот 1,2-литарски благ хибриден мотор за кој Peugeot тврди дека може да работи повеќе од 50 проценти од времето како ЕВ, намалувајќи ја потрошувачката на гориво за 15 проценти. Peugeot објави две верзии на овој мотор на почетокот на 2023 година, и двете со електричен мотор од 28 КС со шестстепен менувач со двојна спојка, но го спојуваат тој мотор со 100 КС и 136 КС верзиите на PureTech 1.2 моторот со внатрешно согорување. Моделот 2008 ќе го добие помоќниот од двата и нема да пристигне до 2024 година, неколку месеци по остатокот од гамата.

За оние кои не сакаат хибриди или автоматски менувачи, Peugeot во понудата ги има основниот нехибриден 1,2-литарски PureTech 100 со 100 КС, кој доаѓа со шестстепен рачен менувач, или нешто посилниот PureTech 130 со 130 КС кој е поврзан или со мануелен шестстепен или автоматски со осум брзини.

Peugeot 2008 Facelift

Визуелни промени

Визуелниот ремонт на Peugeot 2008 е прилично дискретен, но добива нова поширока решетка што му дава на кросоверот поголем став и го карактеризира новото корпоративно лого на Peugeot. Нови се и трите дневни светла со „канџи“, монтирани во долниот браник. GT автомобилите може да се препознаат со предните светла со три LED модули, но сите автомобили добиваат нови задни светла со хоризонтални LED ленти вградени во групата.

Peugeot 2008 Facelift

Потешко е да се забележат промените во внатрешноста, но има освежени ткаенини и 10-инчен инструмент кластер, а i-Cockpit добива графичка промена, додека моделите GT сè уште се издвојуваат со 3D дисплеј. Во центарот на контролната табла сите верзии сега доаѓаат со 10-инчен екран на допир за ажурираниот систем за инфозабава. Придржувајќи се до технолошката тема, Peugeot исто така додаде повеќе функционалност на апликацијата MyPeugeot. Сега им овозможува на возачите на Peugeot 2008 да складираат дигитални копии од сите фактури за одржување и да испраќаат детали за навигацијата до автомобилот од нивните паметни телефони пред патувањето.

Peugeot 2008 Facelift

Поврзани вести

Back to top button