Abarth 500e добива нова Turismo верзија
Abarth ги објави деталите својата прва серија возила на 500e, со сите нивоа на опременост и каросерии кои имаат ист електричен погон
Abarth ја објави целосната постава на електричниот хот хеч која ги вклучува верзиите 500e и 500e Turismo, достапни во хечбек и кабрио каросерии со истиот погон. Новата гама доаѓа откако беа распродадени сите 1.949 единици на лансирачкото издание на Scorpionissima, претставувајќи го ЕВ наследникот на 595 со мотор на внатрешно согорување кој треба да биде укинат до крајот на 2023 година.
Започнувајќи со почетниот модел Abarth 500e, агресивниот кит на возилото кој е специфичен за брендот е надополнет со сет од 17-инчни алуминиумски тркала. Жолтото лого на Scorpion може да се најде на капачињата и на каросеријата. Инсертите на браниците се обработени во бело, буквите Abarth во темно титаниум сива боја, а капачињата на ретровизорите во мат сива боја.
Внатрешноста со темна тематика има шарени допири на спортските седишта со сини ленти врежани на ткаенината и сино/жолти шевови, додека управувачот со рамно дно е обвиткан во црн винил. Во однос на технологијата, 7-инчниот дигитален инструмент кластер и 10,25-инчниот инфозабавен екран со „Performance Pages“ и Uconnect услуги специфични за Abart се стандардни карактеристики.
Abarth 500e Turismo
Водечкиот Abarth 500e Turismo се одликува со 18-инчните алуминиумски тркала со титаниумска сива завршница. Исто како и почетниот модел, Turismo е достапен во пет надворешни бои – Antidote White, Venom Black, Adrenaline Red, Acid Green и Poison Blue.
Во внатрешноста, Turismo добива премиум тапацир Alcantara на седиштата, воланот и контролната табла. Спортските седишта со интегрирани потпирачи за глава имаат двојни шевови и значка Acid Green Scorpion со ласерско гравирање на Alcantara. Опремата вклучува греење на седишта, подлога за безжично полнење, камера за заден поглед, предупредување за слепи точки и JBL Premium Audio систем со седум звучници и 8-канален засилувач од 320 вати.
Електричната „џебна ракета“ стандардно доаѓа и со „Abarth Sung Generator“ кој го реплицира звукот на издувот на Record Monza во опсегот 595/695 со погон на внатрешно согорување.
Сите варијанти на Abarth 500e се опремени со истиот погонски систем со нулта емисија. Еден електричен мотор произведува 155 КС и 235 Nm вртежен момент, овозможувајќи забрзување од 0-100 км/ч за 7 секунди. Производителот на автомобили тврди дека електричниот модел е побрз и поостар од 595 со погон на внатрешно согорување. Возачот има пристап до трио режими на возење – Turismo, Scorpion Street и Scorpion Track. Конечно, батеријата од 42 kWh овозможува електричен досег до 265 километри. Abarth 500e е компатибилен со брзо полнење од 85 kW, полнејќи 80% од батеријата за 35 минути кога е поврзан на вистинскиот полнач.
Abarth 500e на домашниот пазар во Италија е веќе достапен за нарачка каде почетниот модел 500e е со цена од 37.950 евра, додека водечкиот 500e Turismo започнува од 42.650 евра (47.020 долари).