fbpx

Maserati ќе го пензионира V8 моторот со специјални верзии на Ghibli и Levante

Италијанската марка Maserati подготвува специјални верзии на Ghibli и Levante со кои ќе стави крај на препознатливиот V8 мотор

Maserati произведува автомобили со V8 погон од 1959 година кога дебитираше 5000GT, но сето тоа доаѓа пред својот крај. Долгорочниот договор со добавувачот на мотори Ferrari ќе истече оваа година, па 3,8-литарскиот битурбо мотор се приближува кон крајот на својот животен век.

За таа цел на Фестивалот на брзина во Гудвуд оваа година, Maserati ќе ги претстави специјалните Ghibli 334 Ultima и Levante V8 Ultima koi ќе бидат последните модели што ќе го добијат препознатливиот мотор на марката. Врз основа на врвните верзии на Trofeo, динамичното дуо ќе послужи како епилог за над 100.000 автомобили кои биле составени со V8 мотор во последните 64 години.

Maserati вели дека Levante, Ghibli и Quattroporte во нивните спецификации Trofeo ќе згаснат од производство почнувајќи од крајот на 2023 година, но ќе останат во продажба до 2024 година. Италијанската марка веќе има индиректна замена во Nettuno, V6 битурбо моторот кој е целосно развиен и произведен од страна на компанијата во нејзиното седиште во Модена. Овој 3.0-литарски агрегат се наоѓа во суперавтомобилот MC20 / MC20 Cielo, како и во новите Grecale и GranTurismo.

Најмоќниот автомобил со внатрешно согорување е MC20 GT2 наменет само за тркачката патека со моќност што ја надминува 629 КС и 730 Nm максимален вртежен момент што се наоѓаат во патничкиот модел. Maserati рече дека ќе го задржи моторот Nettuno само за себе, додека Ferrari рече дека неговиот V6 мотор што се користи во 296 GTB/GTS е целосно неповрзан.

Но, иднината е неизбежно електрична бидејќи Maserati вели дека сите модели ќе бидат понудени во електрична верзија до 2025 година и целата гама ќе работи исклучиво на батерии до крајот на деценијата.

Поврзани вести

Back to top button