VW го откри ентериерот и дел од спецификациите на новиот Tiguan
Последниот Tiguan со погон на внатрешно согорување доаѓа со поелегантен стил, поголеми екрани и значително надградени PHEV опции
Volkswagen ја прикажа третата генерација на Tiguan за првпат во јавноста со камуфлажа инспирирана од QR-код пред официјалното претставување оваа есен. Германскиот производител на автомобили, исто така, ја откри внатрешноста на SUV моделот и даде информации за составот на погонската единица и надградената шасија.
Официјалните тизер снимки се најдобриот приказ досега на новиот модел. Каросеријата е позаоблена во споредба со својот претходник, со извајани браници и затегнати раменици. Новиот преден дел ги прифаќа стилските знаци од опсегот ID, со LED лента со целосна ширина што ги поврзува опционалните фарови IQ Light HD Matrix. Големиот централен довод на браникот е опкружен со тенки воздушни канали. Овој стил постепено ќе го најде својот пат во повеќе идни модели, вклучувајќи го фејслифтираниот Golf и новиот Passat. Опашката има задни светла во стилот на Nivus и рефлектор со целосна ширина интегриран во задниот браник.
Нов ентериер
Обновениот ентериер е целосно откриен во овие тизери, иако фотографиите се направени од претпродукциски прототипи. Централниот дел е самостоечкиот 15-инчен екран на допир за инфозабава, добиен од ID.7, кој има осветлени лизгачи и кратенки за полесна навигација до поставките. Пониските нивоа на опременост, наводно, ќе добијат нешто помала единица од 12,9 инчи. Според VW, новиот систем е поинтуитивен и е развиен користејќи повратни информации од клиентите. Инфозабавата може да се ракува и преку нова ротациона контрола на централната конзола која има свој мини-екран.
Дигиталната инструмент табла има заоблена обвивка што се протега до вратите во кои се сместени отворите за климатизација. Други значајни моменти вклучуваат враќање на физичките копчиња на воланот, замена на силно критикуваните контроли чувствителни на допир и рачката за автоматско менување брзини која е преместена зад управувачот. Производителот на автомобили истакнува дека во производството ќе се употребуваат „висококвалитетни материјали“ и „ефикасна изолација од бучава“ што може дополнително да се подобри со опционалниот „акустичен пакет“.
Освен што добива повеќе технологија, новиот Tiguan е исто така попростран од моделот што го заменува, нудејќи 10 мм дополнителен простор за главата на задната страна и багажник од 648 литри што е 33 литри повеќе од претходно. Конечно, опционалните ergoActive седишта за возачот и совозачот имаат греење, вентилација, четиринасочно прилагодување на лумбалната поддршка и функција за масажа со 10 комори.
Механички унапредувања
Европскиот VW Tiguan за 2024 година е поставен на архитектурата MQB Evo, надградена верзија на старата основа. Третата генерација е долга 4.551 милиметри, широка 1.939 милиметри и висока 1.640 мм. Ова го прави 32 мм подолг и 5 мм повисок во споредба со моделот во заминување, додека ја задржува истата ширина и меѓуоскиното растојание од 2.681 мм.
Линијата на погонски единици ќе вклучува благ хибриден бензинец 1.5 eTSI, 2.0 TSI бензинец, 2.0 TDI дизел, плус две опции eHybrid PHEV, иако перформансниот предводник Tiguan R не беше вклучен во најавата. Двата PHEV модели ќе произведуваат 204 КС, односно 272 КС, но најважното место го зазема поголемата батерија од 18,5 kWh која е компатибилна со еднонасочно полнење и опсегот на возење со нулта емисија изнесува околу 100 км.
Сите погонски единици ќе бидат исклучиво поврзани со автоматски менувач DSG, што е во корелација со неодамнешниот извештај за прекин на мануелната опција VW од својата гама. Новиот Tiguan ќе биде достапен и со опционална DCC Pro адаптивна суспензија со два вентили, која нуди 15 различни нивоа на прилагодување од меко (Comfort) до цврсто (Sport).
Пазарното лансирање на последниот VW Tiguan со погон на внатрешно согорување е закажано за првиот квартал на 2024 година во Европа.