fbpx

Audi го модернизираше NSU Prinz со помош на своите студенти

Еднократната студија NSU Prinz 4 направена од студентите на Audi има електричен мотор со 240 КС од Audi e-tron и батерија од Q7 TSFI e quattro

Студентите во производствената локација на Audi во Некарсулм ја претставија модернизираната и електрифицирана верзија на NSU Prinz 4 и станува збор за една од најимпресивните рестомод креации на германскиот производител досега.

Audi некогаш беше познат како Auto Union, а локацијата во Некарсулм со која моментално работи беше во сопственост на NSU, производител на мотоцикли и автомобили. Во 1969 година, Volkswagen стапи на сцена и го спои NSU со Auto Union за да го создаде Audi. Пред ова, NSU произведуваше автомобил со две врати познат како Prinz 4 и тоа е еден од моделите што ја формираше основата за овој проект. Автомобилот ја слави 105-годишнината од фабриката.

Audi NSU Prinz 4

Целиот проект започна со погонската единица. Додека Prinz 4 некогаш имаше двоцилиндричен мотор со 30 КС поставен позади, сега има електричен мотор од 240 КС од Audi e-tron. Автомобилот потоа го има истиот батериски пакет како и хибридниот Audi Q7 TFSI e quattro под хаубата, каде што првично беше поставен резервоарот за гориво.

Едноставност

Промените не застануваат тука. Во основата на автомобилот е изменета поставка Audi A1 додека врз неа е поставена изменета и проширена каросерија. Дизајнерите-студенти на Audi успеаја да ги задржат истакнатите линии на рамото и покривот на оригиналниот автомобил, додека остатокот од дизајнот ги следи трендовите на 21 век. Четирите 3D испечатени прагови на браниците го привлекуваат вниманието, заедно со новите аеро-диск тркала инспирирани од релито со широки гуми. Надворешноста потоа е обоена во комбинација од Suzuka Grey и Brilliant Black боја.

Audi NSU Prinz 4

Иако Audi не објави никакви фотографии од внатрешноста на автомобилот, вели дека има Signal Yellow заштитен кафез и пар Recaro Podium спортски седишта. Има и единечен дисплеј што се користи за инструментите и мерачите.

„Проектот им даде шанса на нашите студенти да работат слободно со различни техники и материјали“, рече шефот на технологија/логистика на возила за обука во Audi, Тимо Енглер. „На пример, покрај електричниот погон, тие користеа и 3D печатење, втора технологија на иднината. Карбонските влакна – познати од мотоспортот – се користеа и за предната хауба“.

Поврзани вести

Back to top button