Европските производители ги кратат ЕВ цените поради кинеската „инвазија“
Renault соопшти дека има за цел да ги намали трошоците за производство за своите ЕВ за 40% како одговор на кинеската „инвазија“ на евтини електрични возила
Европските производители на автомобили се загрижени поради „инвазијата“ на евтини кинески електрични автомобили во регионот, што го натера Renault да каже дека има за цел да ги намали трошоците за производство на своите електрични модели за 40 проценти.
Финансискиот директор на Renault, Тиери Питон, минатата недела изјави дека најдобриот начин да се одбрани ценовната конкуренција е производителот на автомобили да ги намали сопствените трошоци за развој и производство.
Целното намалување од 40 проценти е од 2027 година наваму за следната генерација на електрични возила на Renault Group.
Извршниот директор на Renault, Лука де Мео, рече дека групацијата ќе почне да забележува значително пониски производствени трошоци од втората половина на оваа година, благодарение на падот на трошоците за суровини.
„Јасно е дека сме во конкуренција и дека времето е од суштинско значење, но тоа е бизнисот во кој се наоѓаме“, рече тој.
Групацијата Renault ги пренасочува своите ЕВ активности во единица наречена Ampere, со инвестиции од Nissan. Се надева дека ќе го лансира Ampere во наредните месеци, во зависност од пазарните услови, рече Де Мео во четвртокот.
Кинеските брендови со се поголем удел во ЕВ пазарот
Испораката на достапни електрични возила стана приоритет за производителите на автомобили бидејќи преминот кон почисто возење дојде со високи цени, главно поради трошоците за батериите.
Кинеските производители, како што се BYD и SAIC, инвестираа многу во смената, користејќи пониски трошоци за работна сила и локални добавувачи на батерии за да добијат добар старт во однос на многу ривали.
Во 2022 година, кинеските производители на автомобили имаа 9 отсто удел на европскиот пазар на електрични возила, што е речиси двојно повеќе од претходната година, според прогнозите на консултантската компанија Inovev. И темпото се зголемува.
Како и другите производители на ЕВ, Renault, исто така, се соочува со зголемен притисок од Tesla, кој неколкупати ги намали цените оваа година, иако тоа ги намали нејзините маргини. Тоа има влијание. Tesla и MG на SAIC беа големите продажни победници во Европа во текот на првото полувреме.
25% предност во трошоците
Извршниот директор на Stellantis, Карлос Таварес, минатата недела изјави дека конкуренцијата со кинеските производители ќе биде „екстремно брутална“ за европските марки.
„Нивната конкурентност на трошоците е 25 проценти [подобра од нас]. Мораме да се бориме“, рече тој, опишувајќи го кинескиот притисок како „инвазија“. „Треба да ги искористиме нашите сопствени трошоци за да се осигураме дека ќе продолжиме да остваруваме профит со пристапни цени за нашата средна класа“, рече тој.
Таварес рече дека западните производители на автомобили треба да користат „исти оружја“ како нивните кинески ривали, да набавуваат делови во земји со пониска цена и да воспостават впечатливи партнерства со добавувачи на батерии кои нудат најдобра комбинација на енергија, цена и тежина.
„Тоа значи дека треба да излеземе со предлог за извори што ни овозможува да ги продаваме оние автомобили како новиот Citroen e-C3 за 25.000 евра или помалку на профитабилен начин“, рече тој.
Stellantis ќе го произведува тој модел почнувајќи од следната година во својата фабрика во Трнава, Словачка, која има помали трошоци за работна сила од фабриките во Западна Европа.