fbpx

Ford Mustang GTD најмоќниот Mustang досега

Ford искористи технологии од тркачкиот автомобил Mustang GT3 за да го произведе Mustang GTD, најмоќниот модел досега

Ford го претстави Mustang GTD, врвна верзија на популарниот автомобил на „Синиот овал“. Американскиот производител вели дека е роден од концептот на Mustang GT3 кој ќе се трка на 24 часа Ле Ман следната година и ќе се најде на самиот врв на семејството Mustang.

Mustang GTD е уличен автомобил фокусиран на патеката во најчиста смисла. Ја зема технологијата директно од тркачкиот автомобил GT3 и Ford вели дека со него цели на круг од 7 минути во Нирбургринг Нордшлајф. Со оглед на неговиот фокус на перформансите, не е изненадување што цените се очекува да започнат од околу 300.000 долари. Ќе го започне животот во фабриката Flat Rock Assembly пред Multimatic во Канада рачно да го направи во ѕверка каква што е.

Мотор

Сместено во срцето на Mustang GTD е наменски развиен 5,2-литарски V8 со суперполнач со двојни влезови за воздух и систем за моторно масло со сув резервоар. Ford вели дека овој мотор ќе достигне до над 7.500 вртежи во минута и испорачува 810 КС, што го прави најмоќниот Mustang досега.

Mustang GTD е многу повеќе од моќен мотор. На пример, се одликува со напредна полуактивна суспензија со технологија за приспособливи вентили со калем со хидраулично активирана двојна брзина на пружини и прилагодување на висината. Се вели дека предната суспензија со кратки краци создава поголема латерална крутост и подобрена кинематика, додека интегралната архитектура која се наоѓа во задниот дел е поставена во тубуларна подрамка инспирирана од моторспортот.

Ford Mustang GTD

Како дополнување на трикот, новата суспензија се 20-инчни алуминиумски тркала (или тркала од магнезиум) обвиткани во масивни гуми од 325 mm напред и 345 mm задни. Зад овој агресивен пакет на тркала и гуми се кријат карбонски керамички сопирачки Brembo. Има дури и канали за ладење поставени под задната суспензија за да помогнат во ладењето на задните сопирачки.

Аеродинамика

Инженерите на Ford, исто така, неуморно работеа на аеродинамиката на автомобилот. Заштитата за долниот дел од каросеријата е направена од карбонски влакна и е стандардна и има хидраулично контролирани предни клапи кои помагаат во управувањето со протокот на воздух. Браниците, хаубата, капакот на багажникот, праговите на вратите, предниот сплитер, задниот дифузор и покривот се направени од лесни карбонски влакна, а задното крило поставено на C-столбот е хидраулично контролирано за да се менуваат нивоата на потисна сила. Ford не кажа колкава сила на потиснување произведува автомобилот.

Ford Mustang GTD

Фотографиите од внатрешноста на автомобилот сè уште не се објавени. Ford вели дека Mustang GTD е стандардно опремен со седишта Recaro, како и 3D-печатени менувачи на лопатки, ротирачки менувач и сериска плоча направена од делови од титаниум од борбен авион Lockheed Martin F-22. Знаеме и дека задните седишта се отстранети и дека ќе има различни Miko велур, кожа и компоненти од карбон. Купувачите исто така ќе можат да го нарачаат во која било боја што ќе посакаат, а ќе бидат понудени и неколку внатрешни комбинации на бои.

Поврзани вести

Back to top button