fbpx

Lamborghini со Lanzador го најави својот прв електричен модел

Италијанскиот производител Lamborghini го покажа првиот ЕВ, прототипот Lanzador, кој ќе пристигнe на патиштата до 2028 година

Lamborghini станува електричен бренд, а со концептот Lanzador ни покажува што можеме очекуваме од италијанскиот производител во иднина. Официјално, ова е само најава што би можело да пристигне во 2028 година. Но, од друга страна концептот Lanzador ни дава прилично реален поглед на четвртиот модел на компанијата и ќе се најде сериско производство со минимални промени во однос на концептот.

Lanzador EV, претставен на Неделата на автомобили во Монтереј, е опишан како „GT со висок клиренс“, или поедноставно – кросовер. Сепак, стилот на каросеријата најавува дека нема да биде обичен кросовер.

Екстериер

Кога ќе се погледне однапред, нема дилеми дека моделот е Lamborghini. Инспирацијата за надворешноста доаѓа од мешавината на легендарните модели на Lamborghini, вклучувајќи ги Sesto Elemento, Murcielago и Countach LPI 800-4. Во меѓувреме, позицијата на возење се вели дека е усовршена од Huracan Sterato. Со уникатни пропорции во однос на постојните Lamborghini модели, Lanzador комбинира „елементи со ултра високи перформанси на суперспортскиот автомобил Revuelto и анимираната разновидност на Urus“.

Линијата на покривот, иако обликувана за патниците одзади, сепак ја одржува силуетата на модерното Lamborghini, а задните светла со три елементи прават паралела со plug-in хибридниот предводник на Revuelto. Обликот на отворот за дневна светлина наликува како оној на Murcielago, при што задните стакла се потпираат на „batwing“ проширувачките доводи за воздух на тоа возило.

Ентериер

Кога станува збор за ентериерот, дизајнот на контролната табла и централната конзола е речиси „скелетен“, но дизајнерите нагласуваат дека ја искористиле разновидноста што ја овозможува електричниот погон за да создадат нешто што исто така може да се користи секојдневно. Како таков, задниот отвор се отвора до голема товарна површина, која може да се прошири со преклопување на задните седишта.

Во меѓувреме, при изработката на ентериерот ставен е акцент на одржливоста, како и дека повеќето материјали се направени во Италија. Нишката пронајдена во најлонските седишта е направена од рециклирана пластика, додека голем дел од невидливата пластика (како што е пената на седиштето) е направена од рециклирана 3Д-печатена пластика. Карбонот што се користи внатре има рекултивирани елементи, како што е рециклиран PET, па дури и водата што се користела за потемнување на кожата била пренаменета од растенија со маслиново масло.

Погон

Како концепт, Lamborghini нема премногу конкретни детали за ЕВ погонскиот систем што се наоѓа кај Lanzador. Компанијата вели дека ќе има два електромотори со висока специфична моќност, што му дава погон на сите тркала. Напојувањето на тие мотори ќе доаѓа од неодредена „батерија со високи перформанси, која исто така обезбедува долг опсег над вижење“. Сепак, Lamborghini ќе достигне една значајна бројка: Lanzador ќе може да се пофали со моќност од 1 мегават, што во превод четирицифрена бројка на коњски сили.

Lamborghini Lanzador добива и активен систем на потпирање, со воздушни пружини, приспособливи амортизери и управување на задната оска што ги подобрува перформансите и стабилноста. Слично на тоа, прецизното векторирање на вртежниот момент помага да се дистрибуира моќта на моторите напред и назад, при што секој испраќа моќност десно и лево за да обезбеди побрзо свртување и побалансирано ракување.

Lamborghini Lanzador

Системот Aerodinamica Lamborghini Attiva, кој овозможува прецизна аеродинамичка контрола на подвижниот преден сплитер, страничните сечила одзади, продолжениот дифузер во системот за воздушни завеси, ќе помогне во скротувањето на големата моќност. Во неговиот најефикасен режим, овие аеро елементи се прилагодуваат за да обезбедат минимален отпор на ветерот, додека поспортските поставки за возење ја зголемуваат потисната сила за подобра контрола.

Производството на Lanzador ќе се одвива во фабриката на компанијата во Сант’Агата Болоњезе, со планирано проширување на локацијата за да се олесни производството.

Поврзани вести

Back to top button