Cayenne Turbo E-Hybrid е најмоќниот SUV на Porsche досега
Новиот PHEV Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid може да постигне од 0-100 км/ч за само 3,7 секунди, со максимална брзина од 295 км/ч
Porsche ја обновува својата понуда на Cayenne за 2024 година. Turbo варијантата заминува во историјата, а на нејзино место во поставата доаѓа plug-in хибридниот Turbo E-Hybrid, кој добива поголема батерија и многу повеќе енергија.
Додека Cayenne Turbo S E-Hybrid од 2023 година се одликуваше со 679 КС, новиот Cayenne Turbo E-Hybrid добива речиси 10 проценти засилување во моќта, а сега произведува 739 КС и 949 Nm вртежен момент. Таа моќ доаѓа благодарение на детално ревидираниот 4,0-литарски битурбо V8 мотор кој сам произведува 599 КС. Во комбинација со него доаѓа електричен мотор од 176 КС кој се напојува со нов пакет батерии од 25,9 kWh сместен под багажникот.
Целиот систем резултира со создавање на најмоќниот Cayenne што Porsche некогаш го имал во својата понуда. Благодарение на неговата импресивна моќ, перформансниот SUV може да забрза од место до „стотка“ за само 3,7 секунди пред да достигне максимална брзина од 295 км/ч.
Нов систем на потпирање
За да се контролира таа моќ, Cayenne Turbo E-Hybrid стандардно доаѓа со нов воздушен систем на потпирање со две комори и два вентили. Технологијата му овозможува на возилото одделно да ги приспособува поставките за компресија и враќање, што значи поголема контрола врз квалитетот на возењето.
Porsche вели дека оваа технологија му овозможува да дизајнира SUV кој е поудобен при крстарење, а овозможува и чувство на подобра контрола додека е на патеката. Во комбинација со стандардниот Porsche Torque Vectoring Plus и опционалното управување на задната оска, Cayenne треба да биде подеднакво застрашувачки и грациозен.
Исто така, Porsche го опреми Cayenne Turbo E-Hybrid со предна табла специфична за Turbo, која вклучува големи доводи за воздух и сечила за воздух во високо-сјајна црна боја. Од друга страна, лаковите на тркалата и долната задна табла ја задржаа бојата на каросеријата, за да му дадат изглед со високи перформанси. Конечно, двојните издувни цевки се изработени од брусен алуминиум, а шапите на сопирачките се обоени во црвено.
Во внатрешноста, сопствениците ќе бидат пречекани со алуминиумски инсерти на контролната табла и вратите, а облогата на покривот Race-Tex дополнително придонесува за спортското амбиентално чувство. Управувачот GT Sport доаѓа стандардно и е опремен со специјално копче за режим на возење. За патниците се наменети кожните спортски седишта прилагодливи во 18 насоки, но може да се изберат и комфорни кожни седишта прилагодливи во 14 насоки.
Новиот Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid е вториот од трите хибриди кои Porsche ќе ги претстави во 2023 година. Моделот е веќе достапен за нарачка, а цената започнува од 176.324 евра во Германија. Купе верзијата започнува од 179.775 евра.