fbpx

Stellantis очекува моделите со согорување да потраат до 2050

Stellantis откри дека 24 од неговите фамилии на мотори моментално достапни во Европа можат да работат на синтетички горива без модификација

Stellantis очекува многу од неговите возила со погон на согорување сè уште да бидат на патиштата до 2050 година и како такви, бара начини да ја зголеми нивната долговечност.

Сите нови автомобили што ги продава Stellantis во Европа до 2030 година ќе се напојуваат исклучиво од електрична енергија. Сепак, многу од моделите со погон на согорување што ги произведува од сега до 2029 година ќе бидат на патиштата повеќе од две децении и сака да го продолжи нивниот животен век со употреба на синтетички е-горива.

Производителот на автомобили неодамна спроведе тестови со саудискиот нафтен гигант Aramco и утврди дека 24 различни мотори со согорување што ги продава во Европа од 2014 година може да користат е-горива без модификација. Stellantis верува дека моментално има приближно 28 милиони возила на европските патишта кои можат да работат на е-горива и вели дека откажувањето од традиционалните горива ќе и овозможи да ги намали емисиите на CO2 до 400 милиони метрички тони помеѓу 2025 и 2050 година.

Stellantis

Aramco започнува со производство на е-горива од 2025

„Мораме навистина да се грижиме за нашата флота за залихи“, изјави за Reuters, високиот потпретседател за погонски системи на Stellantis за регионот ЕМЕА, Кристијан Мулер. „Мислам дека 25% од нашите возила се уште се користат по 20 години. Оттука, ваквото време на изложеност на е-горива е значително, многу значајно“.

Иако сегашното производство на е-горива останува мало, главниот технолог за транспорт на Aramco, Амер Амер, потврди дека нафтениот гигант ќе започне со производство на е-горива на почетокот на 2025 година во демонстративните погони што ги работи во Саудиска Арабија и Шпанија.

Stellantis започна со тестирање на своите сегашни мотори со согорување за да работат на е-горива претходно оваа година. Преку овие тестови ги анализираше емисиите на издувните цевки, стартливоста, моќноста на моторот, издржливоста на доверливост, разредувањето на маслото, резервоарот за гориво, линиите за гориво и филтрите на постојните фамилии на мотори.

Поврзани вести

Back to top button