BYD е првиот производител со 6 милиони произведени ЕВ и плаг-ин хибриди
Кинескиот производител BYD достигна значаен јубилеј во своето производство со Fang Cheng Bao Leopard 5 како 6 милионитиот NEV модел на марката
Кинескиот производител на автомобили BYD постигна значајна производствена пресвртница во секторот за нови енергетски возила (NEV), со вкупно 6.000.000 единици кои се исфрлија од неговите производни линии од 2008 година. Во април 2022 година, компанијата направи стратешка промена со прекинување на сите возила со внатрешно согорување и насочувајќи го својот фокус исклучиво кон NEV, опфаќајќи ги plug-in хибридите, возила со продолжен опсег и целосно електрични возила.
BYD со гордост ја презеде титулата прв производител на автомобили во светот што ја достигна оваа пресвртница. Сепак, важно е да се напомене дека ова достигнување е специфично за NEV, бидејќи другите производители произведоа поголем број електрифицирани возила во различни категории. На пример, Toyota објави производство на 15 милиони самополнечки хибриди во 2020 година. Во меѓувреме, Tesla ја достигна пресвртницата од 5 милиони единици за чисти ЕВ во септември 2023 година, со планови да достигне бројка од 6 милиони на почетокот на 2024 година.
Шестмилионитото возило на BYD е Fang Cheng Bao Leopard 5, кој неодамна излезе од производната линија во фабриката во Женгжу. Овој plug-in хибриден теренец го имаше своето деби минатиот август, а производството и испораките започнаа во ноември.
Погледот на претходните производствени пресвртници на BYD јасно покажува дека продажбата на NEV се зголемува со невидена стапка. Поконкретно, на BYD му беа потребни 13 години да ги произведе своите први милиони NEV, само 1 година за вториот милион и само 6 месеци за третиот милион. Последователно, компанијата постигна дополнителни 2 милиони NEV во следните 9 месеци. Конечно, шестата милионска граница беше постигната за само 3 месеци, пред се поради зголемениот производствен капацитет.
Раст на продажбата
Неодамнешните податоци покажуваат дека продажбата на PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) и EREV (Electric Vehicle со продолжен опсег) бележи брз раст во Кина. Овој наплив на популарност може да се припише на нивната достапност во споредба со БЕВ (батериски електрични возила), нивните споредливи карактеристики и нивната намалена зависност од инфраструктурата за полнење, што ги прави привлечен избор за потрошувачите и постојан фокус за локалните производители на автомобили.
BYD има 9 фабрики кои произведуваат патнички возила PHEV и БЕВ низ Кина. Тие се наоѓаат во градовите Ксиан, Џинан, Женгжу, Чангжу, Ксијангјанг, Хефеи, Чангша, Фужоу и Шенжен.
Покрај кинескиот пазар, кој претставува најголем обем, BYD извезува автомобили во 57 земји во светот. Како дел од својата стратегија за глобална експанзија, компанијата планира да основа нови фабрики надвор од Кина, со локации вклучувајќи ги Тајланд и Бразил. Имено, BYD неодамна го претстави седанот Хан во Обединетите Арапски Емирати и инаугурираше нов водечки изложбен салон во Дубаи за да го поддржи своето присуство на Блискиот Исток.