Toyota Hilux добива благ хибриден дизел погон за 2024
Hilux Hybrid 48V добива комбинација на дизел моторот со електричен мотор за мало зголемување на моќноста и ефикасноста
Купувачите во Европа имаат нова Toyota Hilux опција во понудата, која со себе носи нешто поголема моќност и ефикасност на популарниот пикап, благодарение на новиот благ хибриден дизел погон.
Оваа итерација на Hilux располага со 48-волтен благ хибриден систем со еден мотор вграден во погонската група, додавајќи дополнителни 16 КС и 65 Nm вртежен момент. Тој е споен со турбо четирицилиндричниот мотор од 2.8 литри на Toyota, кој произведува 201 КС и 500 Nm. Мала литиумска батерија од 48 V го напојува моторот, а бидејќи е благ хибриден систем, не поседува режим кој користи само електрична енергија.
Вака опремен, Toyota вели дека Hilux Hybrid 48V е пет проценти поефикасен наспроти стандардниот дизел погон. Ова делумно се должи на подобрениот stop-start систем за кој се вели дека го подобрува возењето во густ сообраќај. Благодарение на електричниот мотор, моторот може да остане малку подолго исклучен во екстремно бавни ситуации. Toyota, исто така, го намалува времето на мирување на дизелот на 600 вртежи во минута за да внесе помалку гориво. Вреди да се напомене дека, иако производителот на автомобили наведува зголемување од пет проценти во ефикасноста, сè уште не се достапни конкретни статистички податоци за економичноста на горивото.
Новиот Hilux Hybrid 48V нуди повеќе од само дотерана погонска група. Електрифицираниот пикап го добива системот за избор на повеќе терени на Toyota кој вклучува шест режими на возење: Dirt, Mud, Rock, Sand, Deep Snow, или пак опција да се избере Automatic при што пикапот самиот одлучува кој режим е најдобар. За да се осигура дека Hilux ќе ја исполни својата репутација за теренски пат, инженерите презедоа дополнителни чекори за водоотпорност на електричните делови. Хибридниот камион може да помине низ 27,5 инчи вода.
Новиот Hilux Hybrid 48V започнува да се продава на средината на 2024 година исклучиво во формат Double Cab.