Mercedes-AMG SL 63 S E Performance е најбрзиот продукциски SL досега
AMG SL 63 S E Performance доаѓа со битурбо V8 поставен напред и електричен мотор кој работи на задната оска за комбинирани 816 КС
Со 816 коњски сили, новиот Mercedes-AMG SL 63 S E Performance е најмоќниот продукциски SL досега. Германскиот производител има добри вести за сите фанови бидејќи го задржува својот V8 мотор, а притоа додаде и plug-in хибриден погон во целата мешавина за да го направи најдобриот модел во поставата на SL, со што конечниот резултат е навистина импресивен.
SL 63 S E Performance го комбинира 4,0-литарскиот V8 битурбо мотор на марката и Electric Drive Unit на AMG. Комбинирано, автомобилот има 1.420 њутнметри вртежен момент на располагање. Роудстерот може да забрза од место до 100 километри на час за 2,9 секунди и да достигне максимална брзина од 317 км/ч.
Plug-in хибридното возило има батерии од 400 волти и 6,1 киловат-часови дизајнирани од AMG за испорака на енергија. Има директно ладење што го одржува пакетот на неговата оптимална работна температура и нуди 13 километри чисто електрично возење. Моторот V8 самиот произведува 612 КС, додека електромоторот испорачува дополнителни 204 КС.
AMG ја прилагодува активната аеродинамика на SL за својата електрифицирана погонска група, вклучувајќи скриен елемент во долниот дел пред моторот. Може да се протега надолу за околу 40 милиметри при 80 км/ч и да создаде Вентуриев ефект што го вшмукува автомобилот на патот и го намалува подигањето на предната оска. Производителот на автомобили исто така го надградува софтверот што го контролира продолжениот заден спојлер, давајќи му пет нови аголни позиции.
Керамички композитни сопирачки со бронзени шапи – напред со шест клипа и позади со еден клип – ја снабдуваат моќта за запирање. Тие се поголеми од оние на моделот исклучиво со внатрешно согорување, со дијаметар од 420 мм напред и 380 мм назад. Тие се кријат зад 20-инчните AMG тркала од лесна легура со повеќе краци кои се широки 9,5 инчи напред и 11 инчи назад.
Стилски акценти
Фановите на AMG можат да го идентификуваат SL 63 E Performance благодарение на додавањето на вратичката за полнење на задниот браник. Меѓу останатите уникатни стилски акценти тука се вклучени името на моделот означено со црвено, значките на браникот E Performance и трапезоидни двојни издувни цевки.
Во внатрешноста, електрифицираниот SL има спортски седишта AMG, но достапни се и опционални спортски перформансни седишта со интегрирани потпирачи за глава. Вклучена е еднобојна и двобојна Nappa кожа. Инфозабавниот систем MBUX има и AMG и хибридни дисплеи и функции.
Програмата Manufaktur на Mercedes, која нуди широко прилагодување, ќе биде достапна за родстерот E Performance. Програмата нуди уникатни опции за стилизирање на надворешноста и внатрешноста, вклучително и Nappa кожа со дијамантски облоги. Mercedes истакна некои од достапните опции на Manufaktur за SL претходно оваа година.
Активното управување на задната оска е стандардно, како и системот AMG Performance 4Matic+ со погон на сите тркала. Новиот Mercedes-AMG SL 63 S E Performance доаѓа и со AMG Active Ride Control суспензија со полуактивна стабилизација на тркалата, која го заменува конвенционалниот стабилизатор на торзионата шипка, помагајќи да се намалат движењата на тркалањето на телото. Регенеративниот систем за сопирање има четири нивоа на враќање, со достапно возење со една педала.