fbpx

BYD ја избра Унгарија за својата прва европска ЕВ фабрика

Фабриката ќе произведува ЕВ и plug-in хибриди за европскиот пазар и ќе отвори илјадници работни места, соопшти BYD

BYD планира да ја изгради својата прва европска фабрика за автомобили во Унгарија, дел од напорите на кинеската компанија за електрични возила да го предизвика Tesla како доминантен производител на автомобили на струја.

Фабриката во градот Сегед ќе произведува ЕВ и plug-in хибриди за европскиот пазар и ќе создаде илјадници работни места, објави во петокот BYD.

Одлуката на BYD доаѓа по една година преговори со европските земји од Германија до Франција, со надеж дека ќе ја добие инвестицијата и вработувањето на локалните работници што ќе дојдат со фабрика за автомобили.

BYD има за цел да има 10 отсто пазарен удел во Европа до крајот на деценијата. Компанијата продаде нешто повеќе од 13.000 автомобили во Европа во ноември, според пазарните истражувачи Dataforce. Atto 3 беше најпродаван со речиси 11.000 продадени единици.

Фабриката е „првиот чекор кон сериозен конкурентен влез и поставува временски рок од две до три години“, велат во белешката аналитичарите на Bernstein предводени од Даниел Роеска. „BYD ја засилува својата експанзија во странство бидејќи нејзиниот удел на домашниот пазар забележува врв“.

Фабриката најверојатно ќе има капацитет од околу 200.000 автомобили годишно, велат аналитичарите, а BYD укажува на постепено зголемување.

BYD и унгарската влада не ја открија големината на инвестицијата и не дадоа временска рамка за завршување на проектот.

Министерот за надворешни работи Петер Сијарто рече дека Унгарија ќе обезбеди субвенции за фабриката BYD, иако ќе ја објави сумата само откако ќе добие одобрение од Европската комисија. „Ова ќе биде една од најголемите инвестиции во унгарската економска историја“, рече Сијарто.

Во декретот објавен во четвртокот, премиерот Виктор Орбан додели 46,3 милијарди форинти (130 милиони евра) од буџетот за надградба на патната, железничката, електричната, гасната и водоводната инфраструктура околу индустрискиот парк во Сегед, без да го именува BYD во документот.

Унгарија ја развива автомобилската индустрија

BYD има фабрика во градот Комаром во северозападна Унгарија која произведува електрични автобуси.

Унгарија стана еден од водечките европски центри за индустријата за електрични возила. Земјата доби околу 20 милијарди евра инвестиции поврзани со ЕВ во изминатите пет години, вклучително и фабрика за батерии од 7,3 милијарди евра што кинеската Contemporary Amperex Technology ја гради во источниот град Дебрецен.

Mercedes-Benz, Audi и Suzuki имаат погони за автомобили во Унгарија. Новата унгарска фабрика на BMW треба да започне со изградба на електрични автомобили Neue Klasse во 2025 година.

Кинеските брендови како што се BYD, брендот MG на SAIC Motor и Nio се шират во Европа за да станат помалку зависни од нивниот домашен пазар, каде што прекумерното снабдување и војната со цените што Tesla ја започна минатата година тежат на профитот.

Додека пазарниот удел на кинеските производители во Европа е сè уште низок, доминацијата на земјата во производството на plug-in хибридни возила ја стави земјата во позиција да ја предизвика Јапонија за глобалното водство во извозот на автомобили.

BYD Dolphin

Унгарската фабрика на BYD може да му помогне на производителот на автомобили да избегне какви било увозни тарифи што ќе резултираат од истрагата на Европската унија против субвенционирање на кинеските ЕВ. Европа е најголемиот извозен регион на ЕВ за Кина, добивајќи повеќе од 600.000 возила заклучно со ноември оваа година.

BYD делумно се шири во Европа затоа што таму може да наплатува повисоки цени. Неговиот компактен автомобил Dolphin, најевтиниот модел во Европа, во Германија започнува од 35.990 евра, што е повеќе од двојно повеќе од бараната цена во Кина.

Поврзани вести

Back to top button