fbpx

Xiaomi ги сподели деталите за својот прв ЕВ SU7

Xiaomi го претстави својот прв електричен автомобил наречен SU7 кој доаѓа со импресивни спецификации и моќност до 673 КС

Tesla Model S и Porsche Taycan се на пат да добијат сериозен ривал во 2024 година, а сето тоа благодарение на Xiaomi SU7, кој е првиот ЕВ кој доаѓа од компанијата која е позната по своите паметни телефони, но која има некои сериозно амбициозни планови во автомобилскиот сектор.

SU7 во јавноста за првпат се појави во ноември заедно со неколку основни технолошки детали благодарение на информациите од страна на кинеското Министерство за индустрија и информатичка технологија. Сега, Xiaomi официјално го претстави SU7, откривајќи ги притоа сите информации и детали.

Xiaomi SU7

Xiaomi SU7 се одликува со должина од 4.997 милиметри и меѓуоскино растојание од 3.000 мм, што го прави поголем од двата клучни ривали и притоа има одлични аеродинамични карактеристики благодарение на предниот дел со што има коефициент на отпор од само 0,195. Архитектурата Modena е компатибилна и со електрична енергија од 400 и 800 волти и има повеќекратни конфигурации на погонот и излезни напојувања достапни од мотори кои интересно се наречени V6, V6s и V8s.

Погонски опции

Основните V6 автомобили добиваат еден мотор и испраќаат 299 КС и 400 Nm вртежен момент до задните тркала, со што забрзувањето до место до 100 км/ч се достигнува за 5,28 секунди. Почетниот модел е ограничен на електрична енергија од 400 волти, така што не се полни толку брзо како неговите поскапи браќа, но сепак нуди корисни 668 километри електричен опсег од батерија од 73,6 kWh.

Xiaomi SU7

Најдобрите V8 автомобили, од друга страна, имаат два електромотори кои генерираат 673 КС, можат да се „катапултираат“ од нула до „стотка“ за 2,78 секунди и да достигнат брзина од 265 километри на час, доволно за да го надмине Taycan. Тие исто така се способни за возење од 800 километри со едно полнење на нивните батерии од 101 kWh, што е повеќе отколку што има Model S. Технологијата за брзо полнење од 800 волти значи дека можете да се додадат 220 км досег за 5 минути или 390 км за 10 минути кога сте приклучени на соодветно брза станица.

Технологии

Не е изненадувачки, со оглед на позадината на Xiaomi, SU7 изобилува со технологија, како во однос на помошта за возачот, така и во однос на инфозабавата, која се управува со централен екран на допир од 16,1 инчи. Автономниот пакет се состои од лидар, камери и радар, кои првично нудат возење на автопат и автоматско паркирање, но може да го прошират елементот за самоуправување на градските улици штом ќе бидат извршени тестовите во 2024 година.

Едно нешто што Xiaomi не го откри прецизно е цената, иако извршниот директор Леи Јун призна дека нема да биде евтин. Цените би требало да ги дознаеме во следните неколку месеци, заедно со деталите за тоа кои земји надвор од Кина ќе го добијат SU7.

Поврзани вести

Back to top button