fbpx

VW го одложува ID.2 до 2026 поради олабавените Euro 7 стандарди

Намалените Euro 7 регулативи значат дека автомобилите со погон на согорување сега можат да живеат подолго од претходно предвиденото

Строгите влезни Euro 7 регулативи го принудија VW да ја отстрани опцијата за рачен менувач кај Golf GTI, а истите подоцна беа отфрлени. Сега Euro 7 со своите драконски правила зема нова жртва, иако овој пат тоа ќе биде индиректна последица.

Германскиот Auto Motor und Sport објави дека VW го одложи почетокот на обемното производство на својот електричен хечбек ID.2 од 25 илјади евра од 2025 до 2026 година, бидејќи сега веќе олабавените Euro 7 регулативи им овозможуваат на производителите, вклучително и VW, да продолжат да произведуваат и продаваат мали автомобили со мотори со согорување подолго од она што претходно се очекуваше.

ЕУ потклекна на притисокот од повеќе земји производители на автомобили и ги ублажи планираните регулативи за Euro 7 кон крајот на минатата година до тој степен што новиот стандард за емисии на издувните гасови на автомобили е ефективно идентичен со стариот Euro 6. Сепак, имаше одреден напредок во чистиот воздух, во форма на построги регулативи за загадувачите на издувните гасови од автобуси и комерцијални камиони, како и стандарди за честички на сопирачките и гумите за патничките автомобили.

Намалено производство

AMS вели дека VW сè уште планира да ја открие сериската верзија на концептот ID.2all од 2023 година во 2025 година и ќе започне со мало производство истата година. Но, целосното производство сега нема да се случи до 2026 година, временска рамка што ќе го стави ID.2 зад другите дојдовни евтини возила, вклучувајќи го Citroen e-C3 и кинеските ривали кои почнуваат да се инфилтрираат на континентот.

Шефот на VW, Томас Шефер, исто така изјави за магазинот дека компанијата сега ќе планира да изгради само 80 отсто од максималниот очекуван обем на продажба на ново возило за да спречи трупање на непродадените автомобили доколку побарувачката падне. VW неодамна беше принуден привремено да го прекине производството на своите ЕВ возила поради забавувањето на побарувачката во Европа. Шефер објасни дека ќе се додадат дополнителни смени за да се извлечат дополнителни единици доколку секој нов автомобил се покаже како хит кај клиентите.

Поврзани вести

Back to top button