fbpx

Ford подготви сериозно ажурирање за Puma

Најмалиот SUV во европската линија на Ford добива технолошко унапредување за да остане релевантен во конкурентниот сегмент

Ford го претстави долгоочекуваниот фејслифт за Puma, којa сепак не изгледа драстично поинаква од она што беше досега. Сепак, и покрај ограничените надградби на надворешноста, малиот SUV може да се пофали со ремонтиран дигитален кокпит и подобрена опрема, заедно со ревидирана постава.

Една од поголемите промени е и укинувањето на рачниот менувач кај верзијата со 1,5-литарскиот мотор, кој претходно беше претставен во моделот ST фокусиран на перформанси. Ова го остава благиот хибриден 1,0-литарски автоматик како единствена преостаната опција, достапна во три излезни моќности, се додека целосно електричната верзија не дебитира подоцна во 2024 година.

Ford Puma 2024

Започнувајќи со внатрешноста, која ја означува најзначајната надградба, инфозабавниот дисплеј на појдовниот модел е заменет со поголем 12-инчен екран на допир кој доминира во поголемиот дел од централната конзола, интегрирајќи го најновиот систем на Ford SYNC4. Дополнително, новата 12,8-инчна дигитална инструмент табла, добиена од Tourneo Courier, ја надополнува надградената кабина.

5G поврзувањето и вградената Alexa се добредојдени додатоци, но изоставувањето на контролите за физичка клима е нешто што нема да им се допадне на сите. Конечно, пакетот ADAS е подобрен со нови и подобрени системи, вклучително и додавање на функциите Lane Centering и Predictive Speed Assist на адаптивната контрола на патувањето.

Однадвор, освежената Ford Puma изгледа прилично познато, бидејќи дизајнерите го ограничија својот придонес за свежата LED графика за фаровите (опционално достапна со технологијата Dynamic Matrix LED). Преместувањето на амблемот на Ford во ревидираната решетка прави Puma да изгледа повеќе како прекинатата Fiesta, без да ја изгуби својата спортска позиција. Фејслифтираната верзија е понудена во ниво на опременост Titanium, ST-Line, ST-Line X и ST, додека палетата на бои сега ја вклучува нијансата Cactus Grey меѓу шесте достапни нијанси.

Опции за погон

Најмоќноата верзија е опремена со благ хибриден турбо 1,0-литарски трицилиндричен мотор со моќност до 170 КС, исклучиво поврзан со седумстепен автоматик со двојна спојка.

Остатокот од линијата има помалку моќни верзии на истиот погонски систем со благ хибриден систем од 48 V, кои произведуваат или 125 КС или 155 КС – исто како и претходно. Сепак, само најмалку моќната верзија е достапна со шест-брзински рачен менувач.

Целосно електричен Ford Puma Gen-E

Изненадувачки, веќе потврдената ЕВ верзија на најмалиот теренец на Ford не беше претставена заедно со фејслифтот. Наместо тоа, Ford рече дека ќе следи подоцна во 2024 година, усвојувајќи го називот Puma Gen-E. Според некои информации, целосно електричната Puma ќе има целосно покриена решетка и малку поинаков бодикит.

Ford не навлегува во спецификациите, но можно е погонската единица со нулта емисија да биде споделена со комбињата E-Transit Courier и E-Tourneo Courier, бидејќи тие исто така се засноваат на основата на Fiesta. Овие лесни комерцијални возила имаат еден електричен мотор кој произведува 136 КС и се опремени со пакет батерии со неоткриен капацитет.

Иако останува неизвесно дали Ford Puma Gen-E ќе го понуди истиот погон, тој ќе се соочи со конкуренција од различни ЕВ конкуренти во сегментот на мали SUV (B-SUV), вклучувајќи ги Alfa Romeo Milano, Jeep Avenger, Peugeot e-2008, Opel Mokka Electric и многу други.

Сите верзии на фејслифтираната Пума ќе се произведуваат во фабриката на Ford Otoman во Турција и ќе бидат достапни за продажба на европските пазари.

Поврзани вести

Back to top button