Dacia го освежи Spring со нов изглед и редизајниран ентериер
Dacia Spring во моделската 2024 година влегува со променет дизајн на екстериерот и темелно редизајнирана внатрешност
Dacia ја претстави комплетно ажурираната верзија на Spring, модернизирајќи го урбаното ЕВ за широките народни маси. Dacia Spring 2024 година го усвојува најновиот дизајнерски јазик на производителот, позајмувајќи ги стилските знаци од популарниот Duster, додека го задржува дарежливиот клиренс и кросоверските акценти. Исто така, добива редизајнирана внатрешност со повеќе опрема, што го носи на исто ниво со поновите ривали.
Екстериер
Почнувајќи од надворешноста, Spring изгледа помодерно од порано, најмногу благодарение на решетката инспирирана од Duster и LED фаровите, плус заштитната плоча за подвозјето и отворите на браниците во стилот на SUV. Задниот дел доби слично авантуристичко преуредување со црна облога што ги поврзува модерните LED диоди и голема доза на пластична обвивка на браникот.
Профилот на 3.701 милиметри долгото ЕВ изгледа познато, бидејќи стаклената градина и големите рачки на вратите се делови од неговиот претходник. Сепак, дизајнерите на Dacia ги дотераа браниците, ја поедноставија површината и додадоа лента на столбот Ц во обид да го истакнат кросоверскиот став. Во истиот контекст, има нови опции за тркалата со дијаметар до 16 инчи и ревидирана палета на бои со додавање на Brick Red и Safari Beige нијанси.
Ентериер
Кога станува збор за ентериерот, старата контролна табла е заменета со модерен дизајн. Дигиталниот кокпит во Extreme верзијата се состои од 7-инчен дигитален инструмент кластер и 10-инчен слободно стоечки дисплеј за инфозабава, иако почетните модели ќе бидат ограничени на држач за паметни телефони. Отворите за климатизација, централната конзола, избирачот на менувачот и фиоката поставена на контролната табла се редизајнирани, изгледајќи повеќе во склад со остатокот од семејството на Dacia.
Компанијата го додаде и системот за монтирање на додатоци YouClip, овозможувајќи им на сопствениците да ја прилагодат внатрешноста. Опремата го вклучува основниот пакет ADAS како што е диктирана од регулативите во Европската унија и копчето „My Safety“ за нивно овозможување или оневозможување. Конечно, под хаубата има 35 литри, како дополнение на малку зголемените 308 литри расположлив простор за багажникот.
Погон
Dacia не почувствува потреба да ги надгради основите на Spring, наведувајќи дека просечното дневно патување на постоечките сопственици е долго 37 километри, со брзина од 37 километри на час. Ова значи дека преносливиот електричен мотор кој произведува или 45 КС или 65 КС е доволно добар во однос на перформансите. Истото важи и за батерискиот пакет од 26,8 kWh кој овозможува опсег од повеќе од 220 километри делумно благодарение на малата тежина од 984 кг. Полнењето е бавно, со 11 kW AC за послабите модели и 30 kW DC за посилните. Ново за ажурираниот модел е можноста за двонасочно полнење што значи дека можете да ја користите малата батерија за напојување на електрични уреди.
Цената за Dacia Spring за 2024 година допрва треба да биде објавена, но компанијата вели дека таа останува „најприфатливиот целосно електричен модел на пазарот“. Како и со неговиот претходник, новата Spring ќе се произведува во Кина.