fbpx

Женева 2024: Pininfarina ја реосмислува иднината со Enigma GT концептот

Реномираната дизајнерска куќа Pininfarina ја претстави футуристичката Enigma GT на Саемот за автомобили во Женева. Станува збор за дизајнерска студија која ја истражува иднината на „секојдневното уживање во возењето“. Работата на виртуелниот концепт сè уште е во тек и има голема настрешница за пристап до ентериер 2+2. Уште поважно, се напојува од комбинација на V6 што согорува водород и електричен мотор, нудејќи способности за погон на сите тркала.

Феликс Килбертус, главен креативен директор на Pininfarina, го опиша концептот како „современ GT, 2+2 со посакуван, егзотичен изглед, чистота на дизајнот, елеганција и италијански шмек“. Enigma GT дополнително ќе се развива за 95-годишнината на Пининфарина во 2025 година.

Надворешноста се карактеризира со ниска силуета, стаклена градина од едно парче, тенки LED ленти на двата краја, тркала со голем дијаметар и извајана каросерија која потсетува на претходните концепти на Pininfarina.

Со должина од 4.580 милиметри, Engima GT е 140 мм пократок од Tesla Model 3, додека има значително подолго меѓуоскино растојание од 2.880 мм. Според дизајнерите, распоредот на моторот на средината на задниот дел се покажал корисен и за аеродинамиката и за внатрешното пакување. Како резултат на тоа, концептот има коефициент на отпор од 0,24 cd, потпомогнат од активната аеродинамика на ролетните на решетката, дефлекторите на предните тркала, подвозјето и задниот дел.

Pininfarina Enigma GT

Големата крошна се крева заедно со контролната табла, откривајќи ја кабината со висока технологија со распоред од 2+2 седишта. Централниот дел е проѕирен OLED екран на контролната табла кој е комбиниран со ветробранско стакло со проширена реалност што ја користи моќта на вештачката интелигенција. Мултифункционалниот волан има чудна форма за која се вели дека имитира ракување на „интелигентна и пријателска машина“. Седиштата се обложени со одржливи материјали, додека елементите на водородниот погон се видливи за патниците. Конечно, режимот за автономно возење ги подобрува удобноста и безбедноста при подолгите патувања.

Хибрид кој комбинира водород со електрична енергија

Неконвенционалниот хибриден погон комбинира мотор со внатрешно согорување на водород со електричен мотор и мал пакет батерии. Моторот што гори водород е 2,5-литарски турбо V6 со 442 КС придвижувајќи ја задната оска, додека електричниот мотор со до 272 КС ги придвижува предните тркала и овозможува погон на сите тркала кај Enigma GT.

Со полн резервоар со водород од 9 килограми и целосно наполнета батерија од 10 kWh, се вели дека Pininfarina Enigma GT нуди опсег на возење од 550 километри во комбиниран циклус. Во исто време, концептот се проектира да забрзува од 0-100 км/ч за помалку од 4 секунди, пред да го надмине со електронски ограничена максимална брзина од 250 км/ч.

Pininfarina вели дека презентацијата „намерно го задржува целосното откривање“ на стајлингот на концептот, бидејќи целосното откривање е резервирано за во иднина. Покрај виртуелниот Enigma GT, посетителите на салонот за автомобили во Женева во 2024 година ќе можат да ги искусат и „современите дизајнерски алатки“ од Pininfarina Design Center, нудејќи поглед на развојот на возилата.

Поврзани вести

Back to top button