fbpx

Alfa Romeo подготви освежување за Giulia и Stelvio

Италијанската марка Alfa Romeo подготви мало, но значително освежување на своите седан и SUV модели Stelvio и Giulia

Седанот Giulia на Alfa Romeo и теренецот Stelvio се ажурирани со Matrix LED светла и дигитална група на инструменти во фејслифтинг што ги приближува двата модели до новиот Tonale.

Ниту седанот ниту теренецот не изгледаат радикално различно, но стандардно приспособените адаптивни фарови и суптилно реконтурираната Tribolo маска даваат помодерен изглед кој е очигледно под влијание на класичните Alfa Romeo модели како купето SZ од 1980-тите.

Alfa Romeo Stelvio Giulia

Исто така, има повеќе заедничко со Tonale во внатрешноста, бидејќи и Giulia и Stelvio сега добиваат 12,3-инчниот дигитален кластер што претходно беше забележан кај Tonale. Режимот Heritage од дигиталниот кластер изгледа како пакетот инструменти на Giulia од 1960-тите, но може да се конфигурира да прикажува помодерна графика во Evolved режимот или минимум информации во режимот Relax.

Друга технологија позајмена од Tonale е NFT (незаменлив токен) дигитален запис за потеклото и сервисната историја на автомобилот за кој Alfa мисли дека треба да помогне во подобрувањето на преостанатите вредности и да ја зголеми довербата на фановите кои купуваат користени автомобили во наредниот период.

Ново Competizione ниво на опременост

Освежените Alfa Romeo Giulia и Stelvio ќе бидат пуштени во продажба во февруари 2023 година со поедноставена постава, повторно инспирирана од Tonale. Базичните Super модели може да се подобрат со додавање на пакетот Sprint што додава некои спортски визуелни детали, додека верзиите Ti добиваат повеќе опрема и може да се надградат со опционален пакет Veloce.

Alfa Romeo, исто така, додаде нова луксузна опрема Competizione за двата автомобили која доаѓа исклучиво со нова мат сива боја, црвени шапи на сопирачките, адаптивни амортизери, контролна табла обложена со кожа и, кај Stelvio, тркала од 21 инчи.

Компанијата ги опишува моделите Competizione како „највисок израз на суштината на Alfa Romeo во однос на стилот, перформансите и технологијата“. Ова досега го покривае Quadrifoglio, па останува нејасно дали моделите со оваа ознака повеќе нема да бидат во понудата.

Моторите кои се потврдени – иако достапноста зависи од пазарот – вклучуваат нов турбодизел од 160 КС со погон на задните тркала и дизел со 210 КС и 2,0-литарски бензинец со турбо полнач со 280 КС, и двата со погон на сите тркала.

Поврзани вести

Back to top button