fbpx

Arese RH95 Vento D’Oro е најновиот проект од Superleggera

Vento D'Oro е петтиот од вкупно 18 примероци на Arese RH95 кои Touring Superleggera ги предвиде за производство

Италијанскиот каросериски производител Touring Superleggera претстави уште една верзија на својот суперавтомобил Arese RH95. Овој пат, тие му го дадоа името „Vento D’Oro“, што во превод значи „Златен ветер“. Овој рачно изработен специјален заснован на Ferrari може да се пофали со некои интригантни детали, вклучително и акценти на златни листови што го красат неговото бело тело.

Суперавтомобилот ја задржува нарачана каросеријата од карбон од оригиналниот Arese RH95, кој го имаше своето деби во 2021 година. Серијата RH95, спецификациите и внатрешноста силно сугерираат дека може да се заснова на Ferrari 488 или можеби хибрид на компоненти од 488 и F8.

Она што го разликува Vento D’oro е неговата свежа боја, земајќи знаци од нијансите на пустината. Надворешната нијанса на White Morning Frost е надополнета со изобилни живописни акценти на златни листови. Оригинално злато е нанесено рачно на различни панели на каросеријата, покривајќи ја целата задна фасција. Дополнително, прилагодените тркала од 20 инчи имаат завршница со двоен тон, што одговара на сјајниот црн сплитер, страничните прегради и задниот дифузор.

Тематиката продолжува и во ентериерот, со златни акценти на бела кожа и Алкантара тапацир. Иако блиските врски со Ferrari се непогрешливи, Touring Superleggera остави свој белег со сопствени внатрешни панели, како што се редизајнираните отвори за климатизација и извонредниот сепаратор на централната конзола.

Touring Superleggera Arese RH95 Vento D'Oro

Финишот е обележан со плочката под хаубата, опкружена со потписите на мајсторите кои работеле на автомобилот. Нумерирањето покажува дека овој Arese RH96 е петти од 18-те примероци предвидени за производство. Секако, Touring Superleggera нуди опции за прилагодување, дозволувајќи им на сопствениците да го прилагодат својот автомобил со претпочитани модификации на надворешноста, внатрешноста и изведбата.

5.000 часа за секој автомобил

Според Carrozzeria Touring Superleggera, нивните мајстори посветуваат 5.000 часа на секој автомобил, нагласувајќи го прецизното внимание на деталите што е својствено за овие проекти направени по нарачка. Дополнително, специјалистот за ентериери Dtales Milano соработуваше за примена на акцентите на златни листови во оваа специфична градба, гарантирајќи беспрекорна завршница.

Arese RH95 е долг 4.782 милиметри, широк 1.982 мм и висок 1.259 мм, што го прави малку поголем од автомобилот-донатор. Средно монтираниот битурбо V8 мотор има 670 КС и 760 Nm вртежен момент, што докажува дека потекнува од 488 GTB.

Силата се пренесува на задната оска преку седум-брзински DCT автоматски менувач. Спринтот од 0-100 км/ч се достигнува за 3 секунди, додека максималната брзина е наведена на 330 километри на час, што одговара на перформансите на Ferrari 488 GTB.

Touring Arese RH95 Vento D’Oro се приклучува на линијата специјални изданија, следејќи ги спецификациите Grigio Artico претставени минатата година. Иако компанијата не ја откри цената на оваа варијанта со златна тематика, Arese RH95 имаше почетна цена од 1,58 милиони евра.

Поврзани вести

Back to top button