fbpx

Aston Martin DB12, првиот Super Tourer на светот

Британскиот производител го откри целосно новиот DB12, кој навестува нова ера за компанијата со значително поголема моќност, подобра динамика и уште повисоко ниво на удобност внатре

Aston Martin воведува нова ера на луксуз и перформанси со целосно новиот DB12, кој се смета за „првиот светски Super Tourer“. Дизајниран за да ја прослави 110-годишнината на брендот, моделот во суштина претставува обемен и драстичен фејслифт на DB11, кој беше претставен во 2016 година. Сепак, тоа ги воопшто не го намалува впечатокот бидејќи ажурирањата се многу поголеми од вообичаените стилски измени.

Почнувајќи со екстериерот, DB12 е веднаш препознатлив бидејќи јасно потсетува на DB11. Сепак, има неколку промени, вклучувајќи нов преден браник и поголема решетка. Ним им се придружуваат изразениот сплитер и еволутивните LED фарови. Моделот има и нова хауба и ревидирана значка на Aston Martin.

Ним им се придружуваат нови тркала од 21 инчи, кои се 8 килограми полесни од 20-инчните тркала што се наоѓаат на DB11. Тркалата се обвиткани во специјално развиени гуми Michelin Pilot 5s, кои имаат инсерти од полиуретанска пена за поништување на бучавата, кои ветуваат дека ќе го намалат количеството на „зуење“ на гумите во кабината за 20%.

Целосно нов ентериер

Иако надворешноста несомнено потсетува на DB11, истото не може да се каже за кабината бидејќи тука унапредувањата и промените се драстично поголеми. Возачите седат зад нов управувач и гледаат во модерен дигитален инструмент кластер.

Aston Martin DB12

Во центарот се наоѓа целосно нов 10,25-инчен инфозабавен систем, кој има Android Auto и Apple CarPlay, како и 4G конекција, гласовен асистент и поддршка за надградби преку воздух. Се чини дека е огромно подобрување во однос на стариот инфозабавен систем на Mercedes и се чини дека е и многу поинтуитивен.

Покрај екраните, тука е и пловечката централна конзола и нова контролна табла со тенки отвори за воздух. Моделот има и минималистички менувач, нова разводна опрема и поквалитетни материјали. Возачите, исто така, ќе најдат ротирачки контролер, кој овозможува лесен пристап до петте различни режими на возење.

Аудио системот со 11 звучници доаѓа стандардно, но клиентите можат да го надградат на врвниот аудио систем Bowers & Wilkins со 15 звучници. Кога станува збор за опциите, има седишта Sports Plus и Carbon Fiber Performance, како и облоги од алуминиум, дрво или карбон.

Нов битурбо V8

Под хаубата се наоѓа 4.0-литарски V8 битурбо од Mercedes кој произведува 680 КС и вртежен момент од 800 Nm. Тоа е огромен пораст во однос на DB11, кој имаше 535 КС и 675 Nm вртежен момент. Новиот V8 е исто така помоќен од претходниот битурбо 5,2-литарски V12, кој развиваше 639 КС и 700 Nm вртежен момент.

Моторот е поврзан со осумстепен автоматски менувач, кој му овозможува на моделот да забрза од 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди пред да постигне максимална брзина од 325 километри на час. За да се стават овие бројки во перспектива, на DB11 V8 му беа потребни четири секунди за да стигне до 100 км/ч и максимално достигнуваше 309 км/ч. Исто така, DB11 V12 од место до „стотка“ стигнуваше за 3,7 секунди пред да достигне максимални 334 км/ч.

Покрај новиот мотор, DB12 е поставен и на обновената шасија која е 7% поцврста благодарение на модификациите на „попречната заграда на моторот, предните и задните подлоги, предниот попречен дел и задната преграда“. Надградбите не завршуваат тука бидејќи моделот е опремен со електронски диференцијал со ограничено лизгање и обновен систем на потпирање, која има поцврсти рол барови, како и нови приспособливи амортизери.

Заокружувањето на главните точки се подобрениот електронски систем за контрола на стабилноста и подесениот засилувач на сопирачките. Кога станува збор за сопирачките, ќе биде достапен карбон-керамички систем за сопирање и заштедува 27 кг тежина, а исто така нуди намалено избледување при користење на патеката.

Aston Martin DB12

Aston Martin DB12 ќе биде лансиран во третиот квартал и можеме да очекуваме да му се придружи DB12 Volante во блиска иднина.

Поврзани вести

Back to top button