Audi го освежи RS3 со серија модификации
Модифицираниот Audi RS3 2025 може да забрза од место до „стотка“ за само 3,8 секунди и достигнува максимална брзина од 290 километри на час
Audi го освежи RS3 за моделската 2025 година, а најголемите промени доаѓаат од инженерите на марката кои ги зголемија неговите перформанси, благодарение на кои моделот постигна нов рекорд на Нирбургринг за компактни автомобили.
Како што е вообичаено за фејслифтираните автомобили, освежениот RS3 има корист од серија очигледни стилски модификации. Масивната Singleframe решетка на Audi е изменета и вклучува нова обвивка, додека новите доводи за воздух и поизразениот сплитер ја зголемуваат привлечноста на автомобилот.
Дневните LED светла се покомплексни од кога било и вклучуваат 24 елементи распоредени во карирана шема. За оние на кои не им се допаѓа овој дизајн, може да се конфигурираат три други изгледи на дневните LED светла преку инфозабавниот дисплеј на автомобилот.
На задната страна, RS3 има нова графика на задните светла, вертикални странични рефлектори, зголемен дифузер и две нови овални издувни цевки со црни рамки. Audi, исто така, ја зголеми палетата на бои на автомобилот, додавајќи Ascari Blue, Progressive Red и Daytona Grey со мат финиш. Комплет од 19-инчни мат црни алуминиумски тркала доаѓаат стандардно, но достапен е дизајн на второто тркало и може да биде обложено во мат темно сива или сјајна металик црна боја.
Перформанси и механички подобрувања
На крајот доаѓаат перформансите. Како и кај појдовниот модел, RS3 за моделската 2025 година има 2,5-литарски турбо мотор со пет цилиндри со 400 КС и 500 Nm вртежен момент, што му овозможува да достигне од место до 100 км/ч за 3,8 секунди и максимална брзина од 290 км/ч. Сепак, најголемата промена е во ракувањето со автомобилот.
Audi го подобри разделувачот на вртежниот момент на автомобилот и системот за целосно променлива дистрибуција на вртежниот момент, а исто така направи прилагодувања на електронската контрола на стабилноста, контролата на вртежниот момент што се избира на тркалата и приспособливите амортизери. Од Audi велат дека новиот RS3 избегнува подуправување и попрецизно се снаоѓа во свиоците, што значи дека возачите можат да возат кривини со големи брзини и побрзо да забрзуваат.
Направени се неколку промени во кабината на автомобилот. Може да се опреми со опционални RS седишта од карбон, ново амбиентално осветлување и контрастни шевови низ седиштата, централен потпирач за раце, потпирачи за раце на вратите и волан. Висококвалитетната Nappa кожа е исто така понудена и Audi вели дека вработува тим од пет хемичари за да се осигура дека сите избрани материјали го даваат совршениот мирис на нов автомобил.
Audi вели дека RS3 Sedan и неговата Sportback варијанта ќе се појават кај европските дилери во октомври. RS3 Sportback започнува од 66.000 евра во Германија, а седанот чини 68.000 евра.